Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
undefined profilbild

Anonym användare

21 apr, 2010

Ristest 400 cc i profil - bildbeviset

Bröstförstoring

Ja, det ser ju ganska litet ut. Eller vad tycker ni?

15

Sortera efter

Anonym användare

21 apr, 2010

jaa de är ju stort, men om de är de du är ute efter så why not, och eftersom att du är lång, så kommer de inte vara så stort ändå

Gilla

Anonym användare

21 apr, 2010

melodii skrev:

jaa de är ju stort, men om de är de du är ute efter så why not, och eftersom att du är lång, så kommer de inte vara så stort ändå

Men bilden framifrån gör sig inte rättvis, för SÅ stora såg de inte ut att vara på håll :) Men att lägga in 350 cc som det var tänkt från början är glömt sedan länge. Nu funderar jag på minst 400 cc.

Gilla

Kdan

Kvinna ·

21 apr, 2010

Det är inte så stort, bilder tagna sådär närbild framifrån gör att det ser väldigt stort ut. Hade lagt på mer om jag varit du :P

Gilla

Anonym användare

21 apr, 2010

Visst ser dom stora ut framifrån MEN formen kommer ju att vara annorlunda, ristestet kan ju ibland se ut som en limpa på tvären...

Men från sidan ser de inte så stora ut alls...... typ stl m .....

Gilla

Anonym användare

21 apr, 2010

Allwoman skrev:

Visst ser dom stora ut framifrån MEN formen kommer ju att vara annorlunda, ristestet kan ju ibland se ut som en limpa på tvären...

Men från sidan ser de inte så stora ut alls...... typ stl m .....

Ja, exakt! De ser ju små ut!! Jisses, hur mkt cc ska jag behöva ha för att få en juste klyfta liksom :)

Gilla

shiine

Kvinna ·

21 apr, 2010

Jag tycker absolut att du ska ta minst 400, kanske tom 450? Jag har lagt in 350 och hade lätt kunnat lägga in mer utan att det skulle se för mkt ut å jag är ju mkt kortare än dig..😉

Gilla

Anonym användare

21 apr, 2010

shiine skrev:

Jag tycker absolut att du ska ta minst 400, kanske tom 450? Jag har lagt in 350 och hade lätt kunnat lägga in mer utan att det skulle se för mkt ut å jag är ju mkt kortare än dig..😉

Hade du någon bild så jag kan få se? :)
hoho, 450 låter så mkt, men det kanske inte är det.. Det är nog som du säger, att min längd sväljer en hel del. Men det beror lite på vad det blir för placering också. Blir det bakom lägger jag nog på lite extra cc *s*

Gilla

Anonym användare

21 apr, 2010

Kicka skrev:

shiine skrev:

Hade du någon bild så jag kan få se? :)
hoho, 450 låter så mkt, men det kanske inte är det.. Det är nog som du säger, att min längd sväljer en hel del. Men det beror lite på vad det blir för placering också. Blir det bakom lägger jag nog på lite extra cc *s*

Never mind, såg på din profil nu :D

Gilla

shiine

Kvinna ·

21 apr, 2010

JA nu är dom ju bara lite mer än en vecka så dom är ju låångt ifrån  fördiga men det är ju en liten glimt iaf ;)

Gilla

Anonym användare

21 apr, 2010

Men det beror ju helt på hur du har fördelat riset där inne! lägg det lite annorlunda så kan du få dom att se enorma ut från sidan ist;)

Det är också bra att ta bilderna längre ifrån så ser man storleken bättre o kan bedöma det mer rättvist.

Tycker det ser ut som en bra storlek, men det är så individuellt o bara min åsikt:)

Gilla

Sandrah

Kvinna ·

21 apr, 2010

Jag tycker det ser helt lagom ut!!

Kan tillägga att dom ser större ut i vitt också.. och i den modellen på top med ;)

Ta på dig en tröja som täcker toppen och ta en bild en bit ifrån så kommer det ändra en del!

Jag tror runt 400cc blir perfa på dig! Stirra dig inte blind på cc bara.. kolla bredd och put och utgå från det.. se sen var det landar i cc istället!

Lycka till 😀

Gilla

lajsa123

Kvinna ·

21 apr, 2010

blir fin fint :D

Gilla

Marina

Kvinna ·

21 apr, 2010

Jag bara undrar hur bred bröstkorg du har? Alltså måttet runt om? Det avgör ganska mycket hur det ser ut sen. De implantat du funderar på har 13,2 cm i diameter och 4 cm projektion. 

Gilla

Anonym användare

22 apr, 2010

Marina skrev:

Jag bara undrar hur bred bröstkorg du har? Alltså måttet runt om? Det avgör ganska mycket hur det ser ut sen. De implantat du funderar på har 13,2 cm i diameter och 4 cm projektion. 

Oj, bra fråga.. Jag har 80b i bh-storlek, men efter att ha läst ganska mkt på forumet här nu börjar jag tro att min bh är för stor. Den glider nämligen runt lite som den vill, och jag får rätta till den ofta för att den ska sitta bra över bysten.

Men om jag nu skulle ha en 75b, funkar det med de måtten då? Dvs 13,2 i diameter och 4 cm projektion?

Gilla

Citadella

Kvinna ·

22 apr, 2010

Det kommer nog att bli riktigt bra det där, och av det jag kan döma så lär du med lätthet kunnat välja 500cc också. :)

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem