Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Malin88 profilbild

Malin88

Kvinna ·

19 aug, 2010

Ristest 420cc

Bröstförstoring

Här är bilder på mitt nya ristest som är 420cc. Det ser mycket större ut än vad det gjorde på konsultationen, tror ni det kommer bli för stort?

Svårt att få det se bra ut på bild, speciellt när man fotar själv :)

10

Sortera efter

Hallontossing

Kvinna ·

19 aug, 2010

Tycker det ser jättefint ut!

Go for it 😉

Gilla

Malin88

Kvinna ·

19 aug, 2010

tack :) Ja det lär bli det vi bestämt :)

Gilla

linalisa

Kvinna ·

19 aug, 2010

fint =) passar din kropp bra tycker jag!

Mina ristest blev oxå större... hmm.. undrar hur "ungefärliga" dom igentligen är!

Gilla

Malin88

Kvinna ·

19 aug, 2010

tack :) ja det är svårt o veta hur de blir sen. snart är de ju din tur :)

Gilla

linalisa

Kvinna ·

19 aug, 2010

ja jag vet! bajs vad nervös jag börjar bli nu ! ooh.. börjar oroa mig som bara den för bristningar! Hoppas verkligen inte att jag får det! =(

Gilla

Malin88

Kvinna ·

19 aug, 2010

förstår du är nervös. jo det vill man ju inte få, men tror inte man kan påverka de så mkt. du ska ju inte lägga i så jättemkt så tror du kan va lung :) jag har bristningar på höften så då kanske jag får de på brösten me :S

Gilla

hemligönskan

Kvinna ·

19 aug, 2010

Asså vad är ristest?:S hehe Jag har aldrig gjort det och hur gör man ?

Gilla

linalisa

Kvinna ·

19 aug, 2010

Malin88: Det har jag med. När jag gjorde macrolane så fick jag små bristningar, men dom försvann sen! Hmm, laddade precis upp lite nya bilder, men kunde inte få in dom i inlägget? Hur gjorde du??

Gilla

linalisa

Kvinna ·

19 aug, 2010

Hemligönskan: det är när man lägger in ris i en påse och lägger i bh, då får man ungefärlig storlek. om du vill lägga tex 300cc lägger du i 3 dl.

Gilla

Malin88

Kvinna ·

19 aug, 2010

jag gick först in på min profil, sen finns de en länk som heter ladda upp bilder. så du får ladda upp dom där först sen trycker du på bilder när du gör ny trådstart. admin har nyss gjort en video hur man lägger upp bilder :)

hemligönskan:det är bra o lägga det i en nylonstrumpa :) så om du trivs med tex 300 cc så får du lägga till 25-50cc efteråt eftersom lite försvinner :)

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem