Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
CRM

CRM

Kvinna ·

Ristest 485cc, vad tror ni? *BIld*

Bröstförstoring

Okej tjejer, vad tror ni? Jag planerar att lägga i 485cc och lyfta. Det ser väl ändå rätt naturligt ut till min kropp? Är 169 cm och väger 65 kg :)

18

Sortera efter

GoldenHeart

GoldenHeart

Kvinna ·

Ser fint ut tycker jag! Men svårt att se om det blir proportionerligt eftersom man inte ser hela kroppen.

Gilla
Nsahlin

Nsahlin

Kvinna ·

Ser fint ut:) jag la i 500 och är 170 och väger 63 du kan kolla mina bilder:) dom är dock bara 11 dagar gamla så dom är långt ifrån klara men du ser storleken iallafall. Lite försvann ju bakom muskeln, men är super nöjd med storleken :)
Gilla
CRM

CRM

Kvinna ·

Nsahlin skrev:
Ser fint ut:) jag la i 500 och är 170 och väger 63 du kan kolla mina bilder:) dom är dock bara 11 dagar gamla så dom är långt ifrån klara men du ser storleken iallafall. Lite försvann ju bakom muskeln, men är super nöjd med storleken :)
Om det är dina nya på profilbilden så ser det hur fint ut som helst! :) Jag kan dock bara se bronsbilder, så jag vet inte om du har fler.
Gilla
Nsahlin

Nsahlin

Kvinna ·

CRM skrev:
Nsahlin skrev:
Om det är dina nya på profilbilden så ser det hur fint ut som helst! :) Jag kan dock bara se bronsbilder, så jag vet inte om du har fler.
Jaha vad synd:( nä det e inte jag på profilbilden, vill inte ha en bild på mig där så alla som inte är medlemmar kan se:) såfort du blir silvermedlem kan du ju kolla;)
Gilla
CRM

CRM

Kvinna ·

Nsahlin skrev:
CRM skrev:
Nsahlin skrev:
Jaha vad synd:( nä det e inte jag på profilbilden, vill inte ha en bild på mig där så alla som inte är medlemmar kan se:) såfort du blir silvermedlem kan du ju kolla;)
Ja det får jag verkligen göra :) hoppas jag blir silvermedlem snaaaart
Gilla
Ophelia

Ophelia

Kvinna ·

Ska du ha bakom muskeln tänk på att ca 10% "försvinner".

Ser du redan har E-kupa. 100cc ger unigefär en kupstorlek.

Lycka till

Gilla
Nsahlin

Nsahlin

Kvinna ·

CRM skrev:
Nsahlin skrev:
CRM skrev:
Nsahlin skrev:
Ja det får jag verkligen göra :) hoppas jag blir silvermedlem snaaaart
Jag blev det rätt så snabbt:) bara följ vad som står i mejlet typ kommentera lite trådar osv.
Gilla
CRM

CRM

Kvinna ·

Ophelia skrev:

Lycka till

Jo, men det är en vääääldigt trött e-kupa. Mycket häng och rätt breda bröst :/
Gilla
Delilah

Delilah

Kvinna ·

Jag tror det kommer bli jättebra :) lycka till!
Gilla
CRM

CRM

Kvinna ·

Delilah skrev:
Jag tror det kommer bli jättebra :) lycka till!
Tack! :) ser att du gjort ankarlyft. Hur har det gått med ärren? Är det jobbigt att tejpa?
Gilla
Delilah

Delilah

Kvinna ·

Det har gått jättebra, de läker fint och jag är väldigt nöjd än så länge :) bilder finns i mitt galleri. Och n, det är inte jobbigt att tejpa :)
Gilla
Annie87

Annie87

Kvinna ·

Åh hur la du själva rispåsarna? Jag skulle med prova det ikväll men tyckte inte jag fick till det när jag la in dom i toppen :-/ Blev mer avskräckt haha dom kändes för stora :-O Men ni som skriver att ca 10-20% försvinner hur mkt på ett inlägg på ca 370 kommer försvinna då? Jag ska lägga bakom nämligen.. :)
Gilla
Ophelia

Ophelia

Kvinna ·

CRM skrev:
Ophelia skrev:

Lycka till

Kanske räcker med ett lyft då med lite fyllnad för att göra din E-kupa mer fast.

Gilla
Ophelia

Ophelia

Kvinna ·

Annooo skrev:
Åh hur la du själva rispåsarna? Jag skulle med prova det ikväll men tyckte inte jag fick till det när jag la in dom i toppen :-/ Blev mer avskräckt haha dom kändes för stora :-O Men ni som skriver att ca 10-20% försvinner hur mkt på ett inlägg på ca 370 kommer försvinna då? Jag ska lägga bakom nämligen.. :)

0,20x370=74, 370-74= 296, ungifär 300 cc kvar om 20% försvinner. Och 320 kvar om det försvinner 10%.

Men är omöjligt att veta hur mkt som egentligen försvinner, går nog inte mäta exakt och är så olika. Sen beror slutresultatet på din egen vävnad och bröstkorgens form.

Om du är nöjd med ristestet, be kirurgen lägga på de cc som förväntas försvinna bakom muskeln.

Gilla
CRM

CRM

Kvinna ·

Delilah skrev:
Det har gått jättebra, de läker fint och jag är väldigt nöjd än så länge :) bilder finns i mitt galleri. Och n, det är inte jobbigt att tejpa :)
Vad kul att höra! Jag är mest orolig för att ärren inte ska läka fint, men försöker tänka positivt och på att jag brukar ha väldigt bra läkkött :)
Gilla
CRM

CRM

Kvinna ·

Annooo skrev:
Jag tog en för stor bh och la påsarna under brösten :) gjorde påsar av nylonstrumpor och försökte forma så gott det gick
Gilla
CRM

CRM

Kvinna ·

Ophelia skrev:

CRM skrev:
Ophelia skrev:

Lycka till

Kanske räcker med ett lyft då med lite fyllnad för att göra din E-kupa mer fast.

Visst hade det räckt för att göra den fastare, men inte för att nå det resultat jag vill ha. Jag är en visuell c-kupa. Har alltid känt att jag vill ha fylligare byst då jag är rätt bred över både axlar och höfter. Peter tyckte t.o.m. att jag skulle kunna lägga i 500 utan att det skulle se onaturligt ut. (Känner mig plötsligt väldigt fyrkantigt byggd) haha
Gilla
CRM

CRM

Kvinna ·

Nsahlin skrev:
CRM skrev:
Nsahlin skrev:
NU kan jag se dina bilder! Ser verkligen hur fint ut som helst :D Perfekt storlek till din kropp!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem