Nu Àr FrÄga Kirurgen-sektionen live! VÀlkommen med frÄgor!
emelie123

emelie123

Kvinna ·

Ristest: 500cc. Vad tycks?

Bröstförstoring

Hej pĂ„ er goingar 😀

Nu har jag Àntligen fÄtt in en bild pÄ nÀr jag har "riskuddarna" (500cc), I mina ögon ser det propertionerligt Stort ut. :D

Typ som "hmmm, bra gener eller sillisar?" haha..

Dock svankar jag pĂ„ bilden, sĂ„ försök bortse frĂ„n det. (Försökte vĂ€l leka lite sexig kanske.. haha) đŸ€­

Har 75C nu i kupa, lÀgger upp förebilder lite senare.

Men snÀlla, sÀg vad ni tycker! Jag Àlskar stora bröst, men vill inte lysa Pamela Anderson..

Stora och mÄnga kramar!

24

Sortera efter

lajsa123

lajsa123

Kvinna ·

tycker det ser perfa ut! kommer bli stora ;)

Gilla
MissyE

MissyE

Kvinna ·

Tror det blir bra. Och med 500 blir det nog inga pamela bröst. :-) tror det blir jÀtte bra!
Gilla
matilda89

matilda89

Kvinna ·

Om du har 5 dl ris ris nu Àr det tÀnkt att du ska ha 550cc sedan dÄ? (rÀknar med att ca 50cc försvinner med bakom placering)

Gilla
emelie123

emelie123

Kvinna ·

Åh, vad skönt att höra tjejer :) Ja, exakt Matilda, 550cc sĂ„fall :D kram

Gilla
matilda89

matilda89

Kvinna ·

Okej, tror det blir svin bra :) Du kommer fÄ STORA men inte hej kom & hjÀlp mig :P

Gilla
Jenny_88

Jenny_88

Kvinna ·

Ser vĂ€ldigt bra ut :) Stora men Ă€ndĂ„ inte för stora tycker ja!

Gilla
Anonym anvÀndare

Anonym anvÀndare

Det ser vÀldigt bra ut till din kropp :)

Gilla
Malin88

Malin88

Kvinna ·

ser jÀttebra ut :) gillar med stora o de passar nog dig fint :) men om du har 75C nu har du rÀtt stora, jag ahr 75D med 400cc. sÄ de kommer bli mkt större Àn 500cc pÄ en platt person sÄ du tÀnker pÄ det

Gilla
Anonym anvÀndare

Anonym anvÀndare

Jag har lagt in 600cc högprofil och det ger mig stora men helt lagom bröst :) Var ju helt platt innan och det Àr ju inte du men jag tror 500 blir kalasfint!!!

Gilla
Elinajohanna

Elinajohanna

Kvinna ·

Ser ju jĂ€ttebra ut 🙂 stora men Ă€ndĂ„ proportionerligt till din kropp!

Gilla
mariak80

mariak80

Kvinna ·

ser bra ut med tröjan pÄ men tÀnk pÄ hur stora dom kommer bli naket...

ristest Àr en sak...sen hur dom ser ut egentligen Àr ngt helt annat.

Personligen kan jag tycka att det ser för fejkat ut med 500cc pÄ en sÄ smal tjej som du...

jag Àr för det mer naturliga looken...men alla Àr olika =)

Gilla
Malin88

Malin88

Kvinna ·

inca: du har inga bilder pÄ 600cc?:) funderar pÄ o lÀgga i 590cc men finns inte mkt bilder pÄ det, har bara hittat i koksalt o de ser inte sÄ jÀttestort ut som man tror 600cc Àr :)

Gilla
Anonym anvÀndare

Anonym anvÀndare

Malin: Visar inte bilder pÄ mina böst för dom set förjÀvliga ut :( Ngt som kommer rÀtta till sig med tiden enl min kirurg men ÀndÄ...Visst Àr det stort men inte gigantiskt. Kan kanske lÀgga ut en bild med klÀder pÄ om du skulle vilja?

Gilla
emelie123

emelie123

Kvinna ·

Hur pass likt blir ristestet med dem riktiga brösten sen tjejer? :)
Mitt ristest Àr ju pÄ 5 dl, alltsÄ ska jag lÀgga in 550cc..

Vill ju inte ha dem mindre Àn pÄ bilden hÀr ovan :D Tror ni 550 rÀcker för att uppnÄ det?
LÀste Àven lite om att vi som har vÀvnad (75C) inte har sÄ lÀtt för att fÄ dem lika bolliga och samma volym, som helplatta har?
StÀmmer det? :P AlltsÄ jag vill ju ha dem i nÄtt mellanting, varken SUPERnaturliga eller FEJK :D

Åh vad jag lĂ€ngtar :D Och pĂ„ torsdag fĂ„r jag silvermedaljen hĂ€r, dĂ„ blir det Ă€nnu mera nördande pĂ„ POF. 👍

KRAAAAM

Gilla
Magicpain

Magicpain

Kvinna ·

Mina bröst vart inte lika stora som de sÄg ut nÀr jag gjorde ristestet, inte heller lika runda som nÀr jag provade inplantaten under en tröja. Jag var helt platt innan operationen, men jag har ocksÄ lÀst att de med lite mer vÀvnad lÀttare har svÄrare för att fÄ boll resultatet.

Gilla
emelie123

emelie123

Kvinna ·

OKejokej, Ja för jag Ă€r ju jĂ€tte nöjd med resultatet av ristestet. Och vill ha dem SÅ. SĂ„ ska ju lĂ€gga i 50cc extra. (550cc) :)

Men vill ju inte ha mindre liksom. :O Jag tyckte Sannas bröst i BB var skit snygga, men jag kan inte fĂ„ sĂ„pass runda eller? 🙂

Jag som antagligen har typ 200 egen vĂ€vnad, kan man sĂ€ga att jag fĂ„r ett slutresultat som dem som Ă€r platta och lĂ€gger in ca 700cc? (Mina egna 200 + implantat 500)

Eller har jag missförstÄtt den delen? haha :D

Kram!

Gilla
MissyE

MissyE

Kvinna ·

Vad jag har hört sÄ kan man inte rÀkna sÄ. Har hört att implantaten "försvinner" mer nÀr man har mycket egen vÀvnad sÄ dÀrför kan man inte jÀmföra med en som lÀgger i 700 som var platt innan. BÀst du frÄgar kirurgen tror jag. :-) blir ju sÄ olika pÄ alla.
Gilla
Anonym anvÀndare

Anonym anvÀndare

Hur funkar ristestet? Om jag ska ha 325 cc Àr det dÄ 3,25 dl kokt eller okokt ris? :)
Gilla
emelie123

emelie123

Kvinna ·

Aaa, det blir 3,25 dl okokt ris dÄ :D

Ta det i en nylonstrumpa och knyt. Ska du ha bakom muskeln fÄr du rÀkna med att ca 50cc "försvinner".

SĂ„ lĂ€gg till en halv dl till :)

Gilla
Anonym anvÀndare

Anonym anvÀndare

emelie123: Okej, tack sÄ mycket! Dags för lite ristester för min del ocksÄ dÄ :)

Gilla
Community

Är du redo att pĂ„börja din resa?

Bli medlem