Anonym användare
Ristest 500g
Var på konsultation i början på denna månaden och jag och läkaren kom då fram till att 410 skulle bli bra, sa att jag ville ha stora som ändå kan passera som naturliga.
Saken är den att vi provade bara en strl och jag kände mig nöjd med den men efter att ha funderat känner jag att jag kanske vill ha större, ska tillbaka en månad innan min op för att bestämma strl definitivt.
Sortera efter

Delilah
Kvinna ·

Anonym användare
Det är så svårt att välja.. Ska ju dessutom göra en full bukplastik så får ju försöka tänka att jag kommer vara plattare sen.. Tur att jag inte ska opas förräns i sep :) Vilken strl kom du och läkaren fram till på konsultationen?

Delilah
Kvinna ·

AlexC
Kvinna ·

GoldenHeart
Kvinna ·
Tycker också att det ser fint ut! Inte för stort :)

Anonym användare
Delilah jag ska också göra lyft och ta bort egen vävnad, kanske större anledning att gå närmare 500 då än 400?
vill ju inte ha för små,läser man på POF så har jag nog inte sett någon som tycker att dem fått förstora.. :-)

sommartjejen
Kvinna ·
Hej
Jag tycker det ser väldigt bra ut. Tycker du ska ta 500. Jag själv ångrara att jag inte tog lite större. Tyckte det var väldigt svårt att se resultatet, ioch med att man gör lyft då skinn och vävnad försvinner. tror inte du kommer ångra dej =)

Anonym användare
Var inne och kollade på dina bilder sommartjejen, vi har ganska exakt samma utgångsläge ser det ut som storlek och hängmässigt. Hade varit suuupernöjd om mina blir lika fina som dina! :)
Har gått runt med mina rispåsar här hemma idag och provat olika kläder, känner mig mer och mer bekväm med denna storleken, har ju alltid haft stora bröst innan min viktnedgång :)

feliicia
Kvinna ·

sommartjejen
Kvinna ·
Jag har också alltid haft stora bröst innan. Nu kan jag gömma mina väldigt enkelt, d som visste att jag skulle göra op, undrade om jag hade gjort det för dom såg inte det.Jag är väldigt nöjd med resultatet med lyft och hur fina ärren blev,hade jag inte förväntat mig. Men kan som sagt tänka mig större =) Bra att du går runt och känner och vänjer dej. =D

Anonym användare
feliicia , det lutar helt klart åt 500 efter idag och alla kommentarer hjälper också :) ska dit på en konsultation i augusti ( en månad innan min op) för att prova storlekar igen eftersom jag ville ner lite mer i vikt först så tyckte han det var bäst att göra så , så dem 400 vi bestämde då var för att vi skulle ha något att prata om typ :)

GoldenHeart
Kvinna ·
Jag är nöjd, hade absolut inte velat ha större, som många andra vill. Jag hade 440cc först och det var kirurgens rekomendation. Det räckte tyvärr inte för att fylla ut min tomma vävnad - fick DB, så bytte till 590cc (kirurgens tips) och det blev bättre. Formen på mina bröst är inte prefekta, men de ser mycket bättre ut än förr. Och definitivt bättre än innan op. :D

Anonym användare
tycker dina ser jättefina ut goldenheart man kanske ska lyssna ordentligt op sin kurirg, får väll helt enkelt ta upp detta med läkaren och se vad ha tycker om 500 :-)

GoldenHeart
Kvinna ·
Tack! Ja, tycker absolut att du ska diskutera dina önskemål med din kirurg så att han/hon kan ge dig en bild av vilka förväntningar du kan ha på resultatet.