Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
smultronia

smultronia

Kvinna ·

Ristest 550cc, bilder före och efter!

Bröstförstoring

Idag har jag gjort ristest hemma för att få mig en liten uppfattning om vilken storlek man ska välja. Självklart förstår jag att man inte kan lita fullständigt på ristestet, men kul att testa i alla fall :) Jag la i 5,5dl ris i varje, vilket då ska motsvara 550cc om jag förstått allt rätt. Hur tycker ni att det ser ut? Jag vill ha ganska stora bröst, men vill inte att det ska se dumt ut till min kropp så klart. 

17

Sortera efter

Söta

Söta

Kvinna ·

Ser bra ut tycker jag. Jag har 580 å är lite längre å väger lite mer än dig å dom är stora men inga jättebomber.
Gilla
smultronia

smultronia

Kvinna ·

Okeej :) Tycker du att dom blev liknande i storleken som när du fick testa på konsultationen eller tycker du dom blev mindre/större? 🙂 Jag är himla rädd för att dom ska bli för små..

Gilla
Söta

Söta

Kvinna ·

Tyvärr kan jag inte svara på det för jag hade redan implantat på 450cc så provade aldrig utan bestämde mig bara för 580cc. Valde ett mjukare implantat och vågade därför välja en större storlek. Kroppen sväljer mycket så vill man ha stort så ska man inte va rädd att gå upp lite. Mina 450 å 580 ser exakt lika stora ut i kläder. Har en bild i mitt galleri på dem i sport bh.
Gilla
smultronia

smultronia

Kvinna ·

Jaha okej :) Kollade in dina bilder, såg jättefina ut!! Du har verkligen den storleken jag kan tänka mig!! :) 

Gilla
Maj2014

Maj2014

Kvinna ·

jag har 550cc bakom muskeln. Ca 50cc försvinner när man lägger bakom muskeln. Har bilder på min sida. Jag är längre och väger mer än dig, så 550 kommer förmodligen se aningen större ut på din kropp än det gör på min. 

Gilla
smultronia

smultronia

Kvinna ·

Dina var också en jätte fin storlek tycker jag Maj2014!! :) 

Gilla
GoldenHeart

GoldenHeart

Kvinna ·

Ser fin ut i storlek. Stort, men inte för stort :)

Gilla
Aaannnaaas

Aaannnaaas

Kvinna ·

Dina var supersnygga på dig!
Gilla
Aaannnaaas

Aaannnaaas

Kvinna ·

Ser supersnygga ut på dig smultronia, tror de kommer passa din kropp perfekt :)
Gilla
smultronia

smultronia

Kvinna ·

Tack så mycket tjejer, är kul att höra er åsikt!! :)

Gilla
Aaannnaaas

Aaannnaaas

Kvinna ·

Jag var på konsultation igår igen och har nu bestämt mig för 590, känner att så många som är mindre än mig kan utan problem bära upp större än mig så borde inte se enormt ut. Tror jag kommer tycka att 485 blir för litet på mig framförallt om 50cc försvinner bakom muskeln :) tror att 550 eller däromkring blir perfekt på dig! Du får uppdatera efter konsultationen hur det gick och ditt beslut :)
Gilla
smultronia

smultronia

Kvinna ·

Vad skönt att du kommit fram till en storlek som känns rätt för dig Aaannnaaas! :) Ja det ska jag absolut göra!! Bara 8 dagar kvar nu!! :) Vilket implantat skulle du ha? Mentor, Perthese? :)

Gilla
Aaannnaaas

Aaannnaaas

Kvinna ·

Ja, spännande!! De stora som jag valde är mentor :) 485 hade varit parthese :) Är 99% säker i alla fall! Med mitt velande vet man aldrig ;)
Gilla
smultronia

smultronia

Kvinna ·

Okeej, jag vill också ha mentor, så hoppas att Tuve går med på de! Man har ju läst attdom gärna använder Perthese! Men dom föreslog mentor till dig eller Aaannnaaas? :))

Gilla
Aaannnaaas

Aaannnaaas

Kvinna ·

precis! Var faktiskt Jörg som föreslog mentor till mig :)
Gilla
smultronia

smultronia

Kvinna ·

Det var ju bra att man fick höra att dom inte alltid föreslåt perthese!! :) 

Gilla
Imsdal

Imsdal

Kvinna ·

Jag testade fram 505cc vid min konsultation hos Patrik höijer och när jag frågade om hur mkt ris jag skulle gå med hemma för att känna av storleken så sa han att jag skulle fylla påsarna med 4,5 dl i varje påse för att få rätt känsla. I ich med att ca 50cc försvinner i kroppen.. Men det kanske e olika hur man ska fylla rispåsarna beroende på implantat märke..?
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem