smultronia
Kvinna ·
Ristest 550cc, bilder före och efter!
Idag har jag gjort ristest hemma för att få mig en liten uppfattning om vilken storlek man ska välja. Självklart förstår jag att man inte kan lita fullständigt på ristestet, men kul att testa i alla fall :) Jag la i 5,5dl ris i varje, vilket då ska motsvara 550cc om jag förstått allt rätt. Hur tycker ni att det ser ut? Jag vill ha ganska stora bröst, men vill inte att det ska se dumt ut till min kropp så klart.
Sortera efter

Söta
Kvinna ·

smultronia
Kvinna ·
Okeej :) Tycker du att dom blev liknande i storleken som när du fick testa på konsultationen eller tycker du dom blev mindre/större? 🙂 Jag är himla rädd för att dom ska bli för små..

Söta
Kvinna ·

smultronia
Kvinna ·
Jaha okej :) Kollade in dina bilder, såg jättefina ut!! Du har verkligen den storleken jag kan tänka mig!! :)

Maj2014
Kvinna ·
jag har 550cc bakom muskeln. Ca 50cc försvinner när man lägger bakom muskeln. Har bilder på min sida. Jag är längre och väger mer än dig, så 550 kommer förmodligen se aningen större ut på din kropp än det gör på min.

smultronia
Kvinna ·
Dina var också en jätte fin storlek tycker jag Maj2014!! :)

GoldenHeart
Kvinna ·
Ser fin ut i storlek. Stort, men inte för stort :)

Aaannnaaas
Kvinna ·

Aaannnaaas
Kvinna ·

smultronia
Kvinna ·
Tack så mycket tjejer, är kul att höra er åsikt!! :)

Aaannnaaas
Kvinna ·

smultronia
Kvinna ·
Vad skönt att du kommit fram till en storlek som känns rätt för dig Aaannnaaas! :) Ja det ska jag absolut göra!! Bara 8 dagar kvar nu!! :) Vilket implantat skulle du ha? Mentor, Perthese? :)

Aaannnaaas
Kvinna ·

smultronia
Kvinna ·
Okeej, jag vill också ha mentor, så hoppas att Tuve går med på de! Man har ju läst attdom gärna använder Perthese! Men dom föreslog mentor till dig eller Aaannnaaas? :))

Aaannnaaas
Kvinna ·

smultronia
Kvinna ·
Det var ju bra att man fick höra att dom inte alltid föreslåt perthese!! :)

Imsdal
Kvinna ·