Anonym användare
Ristest 700cc
Den 29e ska jag operera in 700 resp. 750cc bakom muskeln.
Här är en bild från mitt ristest.
Folk har haft sina åsikter ang. mitt storleksval, men jag är så himla glad att jag inte har låtit mig påverkas! 700cc är precis vad min kropp vill ha :D
Snart dags... *Pirr pirr*
Sortera efter

Anonym användare

Anonym användare
Stort, men det är din kropp o du som ska trivas med den =) hoppas allt går bra :P

citadellboobisar
Kvinna ·
sitter perfekt på dig!
absolut inte för stort, helt perfa!

vanessa82
Kvinna ·
kommer bli skitsnyggt!!

Anonym användare
Fy vad snyggt! Det kommer bli så bra! :) Önskar själv att jag tog större. Tycker mina blev alldeles för små.

Malin88
Kvinna ·
jag tycker det ser jättesnyggt ut :) bra du inte bryr dig vad andra säger, önskar jag själv utgick helt från vad jag gillar. annars blir man lätt missnöjd, så kör ditt race :)

Minanyatuttar
Kvinna ·
Är det första op? lär ju göra rätt ont att lägga in så mkt,men vill man va fin så får man lida pin,för det lär ju bli sjuukt snyggt!!
Lycka till!

Anonym användare
tack tjejer!
ja, det är min första op. tydligen har jag så pass mycket egen vävnad att min kropp kommer klara av 700cc galant :D blev så glad när jag kom till johan nordquist på citadell & han inte dömde mig eller försökte övertala mig att ta en mindre storlek. när jag sa att jag ville ha riktigt stora bröst så sa han bara "det förstår jag, det är sexigt med stora bröst!". det kändes fantastiskt att han förstod! jag betalar liksom inte 42 000 för att få bröst som ser naturliga ut ;)
en av mina bästa vänner lade in 500cc & hennes bröst syns knappt när hon har vanliga kläder på sig. hon måste använda push up & ha helt sjuka uringningar om hon ska få den där sexiga silikon-bomb-looken (som jag för övrigt ääälskar). jag vill att mina bröst ska se ut så hela tiden & det tror jag att dem kommer göra med 700cc :D

Patte85
Kvinna ·
jag har själva gått igenom 2 operationer för att få dem brösten jag ville ha, har nu 800cc. Kan säga samma sak här, inte många som gillade mitt sista storleksval! Skit i vad andra tycker gå på din egen mag känsla, det är din kropp & skit i vad andra säger & tycker.

vanessa82
Kvinna ·
Vad har du i egen vävnad?? Jag hade inte mkt typ 100cc.........och jag kan ju säga att de känns att lägga i så stora men de e värt det=)

Patte85
Kvinna ·
jag hade vell 150cc skulle jag gissa på, för mig var det absolut värt det :)

Anonym användare
Jag har ingen aning om hur mycket vävnad jag har nu :S jag brukar variera mellan 75B & 70C i kupa. hur mycket cc kan det innebära? :D

DiamondGirl
Kvinna ·
Jaconelli - jag hade samma storlek som dig innan op, och jag la in 700 cc utan några problem =) Precis som med dig var det många som tyckte det skulle bli alldeles för stort men jag visste att det skulle passa min kropp perfekt!
Tror det kommer bli supersnyggt på dig med och lyssna absolut bara till dig själv, för det är din kropp och dina pengar ;)

Anonym användare
samma dag som jag då....också citadell med jag har den andra kliniken...blir nog skit snyggt på dig :) vilken tid har du fått för att göra dem?

vanessa82
Kvinna ·
Jag har ingen aning om hur mycket vävnad jag har nu :S jag brukar variera mellan 75B & 70C i kupa. hur mycket cc kan det innebära? :D
oh ja e inte så bra på sånt,haha men de e ju mer än vad jag hade,jag har ammat 2barn och hade inte så mkt kvar,johan sa inte de till mig på konsultationen så jag frågade på op dagen,alla här inne babblade om egen vävnad men ja hade ingen aning,haha
Men de kommer bli skitsnyggt och de e värt allt :)
vad e det för implantat du ska ha??
kanske vi har samma??
nu e du snart där.......spännande

Anonym användare
skönt att höra! tror faktiskt att 700 kommer ge mig det resultat som jag önskar :)
har hört många tjejer som lagt in under 500, som tycker att brösten är för små.

Anonym användare
nah, johan berättade inte för mig heller hur mycket vävnad jag har. men, han är ju doctor boob, så om han anser att 700 funkar så har jag fullt förtroende för honom!
jag ska högprfil, men vet inte vilket märke.
3 dagar kvar!!! :D

vanessa82
Kvinna ·
nah, johan berättade inte för mig heller hur mycket vävnad jag har. men, han är ju doctor boob, så om han anser att 700 funkar så har jag fullt förtroende för honom!
jag ska högprfil, men vet inte vilket märke.
3 dagar kvar!!! :D
ja jag lita också på han de e ju hans jobb och han skulle ju inte lägga in nått som inte går,för jag va lite orolig ett tag alla sa till mig att de va alldeles för mkt.........men hade ja tatt mindre hade jag inte fått de resultat jag ville ha.
Du får ju papper med dig hem där de står villka implantat du har fått så då vet du =) Jag har perthese mp+ 735cc
Ja du de går fort snart ligger du där o undrar var fan dagarna tog vägen,önskar dig lycka till iallafall de kommer bli jättefint=)