Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Josefine86

Josefine86

Kvinna ·

Ristestet 400cc - proportionerligt?

Bröstförstoring

Gjorde ristestet med ca 400cc (4dl) idag, med en enbart en sport-bh över för att se hur det blir utan pushup. Tanken är att jag ska ha 410cc men riset tog slut haha.. Sedan försvinner ju en del när man lägger bakom muskeln också så aningen mindre än detta skulle väl resultatet bli om testet stämmer. Så vad tror ni? 410cc UHP i märket perthese. Tycker ni att det ser proportionerligt/ bra ut på mig? För stort? Uppfattar man mig som mullig haha..? :(

13

Sortera efter

Vonkan

Vonkan

Kvinna ·

Hej tycker de passar kanon bra på dig du ser absolut inte mullig ut kram

Gilla
Bärry85

Bärry85

Kvinna ·

Hej. Jag tycker att det ser väldigt proportionerligt ut! Tycker inte alls att du ser mullig ut! Jag tror att du både kommer kunna framhäva brösten och dölja dem lite om du känner för det:)
Gilla
Söta

Söta

Kvinna ·

Ser jättebra ut tycker jag med
Gilla
smultronia

smultronia

Kvinna ·

Du ser absolut inte mullig ut!! :) Ser superbra ut och jag tror du kommer bli jättenöjd!! Lycka till, KRAM! 🙂

Gilla
Pygme

Pygme

Kvinna ·

Tycker det ser fint ut :)
Gilla
WifeyS

WifeyS

Kvinna ·

Ser bra ut! Lagom stora! Ser att du o jag e ungefär lika stora, min läkare rekommenderade 350-400 på mig me.. Hur tillförlitligt e ristestet egentligen?!
Gilla
Aaannnaaas

Aaannnaaas

Kvinna ·

Ser supersnygga ut på dig!!
Gilla
Josefine86

Josefine86

Kvinna ·

Åh tack så jättemycket tjejer!! Detta kanske blir en bra storlek ändå då, om man tänker att implantaten är mjukare också och förmodligen kommer tryckas ihop och plattas till lite av en sport-bh sen:) WifeyS: vet egentligen inte hur tillförlitligt ristestet är men det ger väl ett "hum" av hur storleken skulle bli tror jag. :)
Gilla
Delilah

Delilah

Kvinna ·

Ser jättefint ut ! Lycka till! :)
Gilla
hallonbåt

hallonbåt

Kvinna ·

Ser fint ut på dig! Ris formar sig lite klumpigt och följer inte kroppen lika bra som implantaten. Normalt sett brukar det bli aningens mindre i kroppen och ger snyggare form. Dssutom pressar muskeln ihop implantatet om du ska ha bakom. Man är ju så nojig för att det ska bli för stort/lite ända tills man får se dem färdigbakade!
Gilla
Josefine86

Josefine86

Kvinna ·

hallonbåt skrev:
Ser fint ut på dig! Ris formar sig lite klumpigt och följer inte kroppen lika bra som implantaten. Normalt sett brukar det bli aningens mindre i kroppen och ger snyggare form. Dssutom pressar muskeln ihop implantatet om du ska ha bakom. Man är ju så nojig för att det ska bli för stort/lite ända tills man får se dem färdigbakade!
Ja verkligen, tycker att storleken känns bra när jag bara har en sport-bh på mig men när jag sätter på mig en bygel-bh med lite pushup i så känns som enorma.. :( så förvirrad haha
Gilla
hallonbåt

hallonbåt

Kvinna ·

Haha. Det är en vanesak också. Men mest rättvist är det nog när man provar hos kliniken även fast det blir pyttelite mindre. Sen kan man ju forma om dem med bh och sportis efter behag även efter op. :) kolla mina två bilder som jag lagt upp. En med bh och linne och en med sportis och slapp tshirt. Med sportis och tshirt existerar de kappt. :P
Gilla
babayaga

babayaga

Kvinna ·

Det ser fint ut! En fin storlek. Du ser inte mullig ut. :)

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem