Sweety71
Kvinna ·
Rökstopp 21/4 op 4/5
Nu börjar det verkligen närma sig och det börjar kännas pirrigt. Jag "fimpade" i lördags kväll, den 21/4 och op dag är den 4/5. Går faktiskt över förväntan bra. Är ganska envis av mig oxå. Använder mig av nikotinplåster då jag fick höra att det inte var nikotinet i sig som ställer till det med läkning. Men visst, mornarna är ff kämpiga. Är det fler här som fimpat före op? Lite pepp skadar ju inte lixom :)
Sortera efter

Manizer
Kvinna ·

Sweety71
Kvinna ·

Manizer
Kvinna ·

Plattfisk
Kvinna ·

Sweety71
Kvinna ·

Sweety71
Kvinna ·

Manizer
Kvinna ·
Ibland är det bra jobbigt.,fint väder, vin, och ingen cigg :( trösten blir brösten om 5dar :)

Manizer
Kvinna ·

Manizer
Kvinna ·
Ibland är det bra jobbigt.,fint väder, vin, och ingen cigg :( trösten blir brösten om 5dar :)

Linalina1
Kvinna ·
Oroar mig för hur jag ska klara mig hem själv. Kommer åka kommunalt nästan två timmar nyopererad.

Linalina1
Kvinna ·

Manizer
Kvinna ·
Oroar mig för hur jag ska klara mig hem själv. Kommer åka kommunalt nästan två timmar nyopererad.
Vilken tid opereras du? Du kan stanna ett tag på uppvaket så du känner att du orkar åka. Åk inte i rusningstrafiken! Jag kände mig lite yr och så efter... men det ska nog gå bra för dig att ta dig hem.