Anonym användare
16 okt, 2011
Runda, bakom, 345 cc 3 veckor
BröstförstoringSå, nu är dom tre veckor, snart fyra och jag är supernöjd. Dom är mycket finare och mjukare än dom jag hade innan. Tom min pojkvän säger det. Känns lite större vilket är plus och framförallt lite mer fyllnad upptill men har samma bh-storlek 65F. Ärren är jättefina redan, som sagt, det var helt rätt att byta mot runda istället för att korrigera. Och jag vet ju att dom bara blir bättre med tiden!
Sortera efter
Opticruise
Kvinna ·
16 okt, 2011
Angelica77
Kvinna ·
16 okt, 2011
Vilka drömbröst!!!! Nice 👍
Anonym användare
16 okt, 2011
Jätte fina bröst :)
Tösan
Kvinna ·
16 okt, 2011
Charles kan verkligen sin sak!!! Jättefint resultat!! Grattis!
Anonym användare
16 okt, 2011
Tack så mycket tjejer! 😀 :*
pandora89
Kvinna ·
16 okt, 2011
Jättesnygga!!! :D Jag har anatmoiska och funderar också på att byta till runda... Du skriver att de blev lite fylligare upptill, precis det jag saknar :) Hur mycket egen vävnad hade du innan första OP?
Anonym användare
17 okt, 2011
Skitsnygga!
Lavendel
Kvinna ·
17 okt, 2011
lalle
Kvinna ·
17 okt, 2011
super fina :)
Anonym användare
17 okt, 2011
Anonym användare
18 okt, 2011
Blir så glad av era kommentarer, är verkligen så nöjd nu!!
pandora89: Hade liten b innan, är verkligen så mycket mer nöjd nu. Var anti runda först för jag trodde det skulle se fejk ut men nu är dom mjukare och rör sig mer naturligt plus att det blir en mycket snyggare klyfta.👍
lavendel: en två-månader tror jag men de förändrades mycket hela första året, tar ju tid för hud och muskler att töja sig.
pandora89
Kvinna ·
19 okt, 2011
Har du ingen förebild att visa? Även om du har BH på dig så man kan se hur det såg ut :)
Fick du betala din OP igen?
Åh jag blir om än mer sugen göra runda nu när du säger det blivit precis så som de saker jag saknade med anatomiska! Åh typiskt!!!!! Min pojkvän tyckte jag skulle ta runda o andra få forumet med innan OP, men kirurgen och min familj anatomiska (när jag diskuterat det mycket med dem alla). Känns så surt betala 40 000 igen :S
afnkcmh
Kvinna ·
19 okt, 2011
Anonym användare
21 okt, 2011
Har du ingen förebild att visa? Även om du har BH på dig så man kan se hur det såg ut :)
Fick du betala din OP igen?
Åh jag blir om än mer sugen göra runda nu när du säger det blivit precis så som de saker jag saknade med anatomiska! Åh typiskt!!!!! Min pojkvän tyckte jag skulle ta runda o andra få forumet med innan OP, men kirurgen och min familj anatomiska (när jag diskuterat det mycket med dem alla). Känns så surt betala 40 000 igen :S
Nu är en bild från förr upplagd, usch!! Fattar inte att jag sett ut sådär....
Jag fick betala igen tyvärr, men det var det värt.
pandora89
Kvinna ·
27 okt, 2011
Nu såg jag din bild, tack :) Svårt se precis när du har kläder på dig, men jag tycker du var söt! :D Jag var verkligen helt platt, plattare än min kille tom:P Usch vad man skämdes...
Fina👍