majabaja100
Kvinna ·
26 maj, 2026
Runda eller droppformade
BröstförstoringJag ska göra brösten i augusti.
Har alltid velat ha droppformade för lite mer naturligt, jag har lite häng själv och rätt platt upptill, lite ”strut” bröst.
Jag har läst så bra om Ergonomix och var helt säker på att välja det, nu säger min kirurg att han tycker jag borde välja runda och jag vet verkligen inte..
Ska man lita på att han vet bäst eller chansa?
Ska opereras av Tuve på Reform :)
Sortera efter
Marina
Kvinna ·
26 maj, 2026
majabaja100
Kvinna
·
26 maj, 2026
Jag hade typ 300 i mina egna bröst när dom testade ”kupor”, mina bröstvårtor är på snäppet attt behöva lyft men dom sa det går bra ändå! Jag har väldigt platt upptill och vill såklart ha lite fyllighet men inte två runda bollar som bara står ut..
Marina
Kvinna
·
28 maj, 2026
Jag hade typ 300 i mina egna bröst när dom testade ”kupor”, mina bröstvårtor är på snäppet attt behöva lyft men dom sa det går bra ändå! Jag har väldigt platt upptill och vill såklart ha lite fylli...
Jag tycker det låter som ett bra utgångsläge i alla fall.. :) Det kan vara en hel vetenskap att välja implantat och jag har inte ens sett dig och är dessutom väldigt försiktig med att ge personliga råd, för det kan ju bli tokigt... Men så här, Motiva Ergonomix är ganska mjuka; hade han tänkt att de runda skulle ha en högre cohesivitet (fasthetsgrad)? För då kan de kanske "styra upp" formen lite mer, speciellt om du behöver motverka en viss strutighet?
majabaja100
Kvinna
·
28 maj, 2026
Jag tycker det låter som ett bra utgångsläge i alla fall.. :) Det kan vara en hel vetenskap att välja implantat och jag har inte ens sett dig och är dessutom väldigt försiktig med att ge personliga...
Ja kanske men sist jag va där och kollade så tyckte han absolut att dom mjukare ergonmix funkade, känns som han borde sagt då att det inte blev bra. Men tror det blir Ergonomix efter mycket fram och tillbaka med kliniken, nu vet jag bara inte om jag ska ha 500cc eller 650cc, känner att jag blir helt slut i huvudet, vill inte göra fel val..
Det är lite svårt att ha nån synpunkt eller infallsvinkel utan bilder, men hur sitter dina bröstvårtor i förhållande till hänget och vad har du för naturlig storlek idag? och vad vill du HA, en naturlig skidbacke med lite gung, eller så runda som möjligt med fyllig överpol?