damnation_angel
Kvinna ·
runt 800CC 1000CC
Hej! Ska byta mina proteser och undrar om någon har genomgått liknande eller har samma storlek. Har i nuläget 550 600 bakom muskeln.vill byta till mist 800 framför muskeln hade jag tänkt. Har tidigare varit på art clinic men blev inte nöjd där, dom ville inte göra så stora inlägg. Idag är jag 167cm lång å väger 58 kg. Mina naturliga bröst var b-kupa. Har genomgått 2 operationer men fick inte som jag ville så känner mig lite lurad å vill så gärna bli nöjd den här gången så tacksam för tips om inlägg, på kliniker i Göteborg. Mm
Sortera efter

MissCharlotte
Kvinna ·

Anonym användare

damnation_angel
Kvinna ·
Okej🙂 hur mkt hade du tänkt lägga in?

Midnattsfrost
Kvinna ·

MissCharlotte
Kvinna ·
I stort sett är det de bara.
Knappt citadellkliniken vill lägga in mer än typ 500-600cc :O

Viktoriabass
Kvinna ·
Johan (bellakliniken) är väl den enda som lägger så mycket cc genom armhålerna också? Ett toppenval om man vill ha större!

Mrs V
Kvinna ·
Scanstadskliniken med, Dr Finn. Johan på bellakliniken (när det fortfarande hette citadell) ansåg inte större än 400 på mig. Men D Finn va den som föreslog 800cc på mig, jag va mer inne på 600cc och inte det hade jag lyckats få någon kirurg övertalad till så när han sa 800cc paffa jag till... men han förstod vad jag ville ha och han visste jag skulle bli missnöjd med 600.
Fick in 750cc och jag är supernöjd :)

MissCharlotte
Kvinna ·
Men på citadell när det hette där va andra "regler# för det vart där nere.
Johan är inte "emot" större nu och lägger troligen mer än gärna i mera :).
Upp mot 910cc nu :)

Trice
Man ·
Det finns andra kliniker som t.o.m. lägger in ännu större implantat genom armhålan och ännu större silikonimplantat än 910 cc genom armhålan.

Trice
Man ·
I stort sett är det de bara.
I stort sett är det de bara. = Två andra kliniker lägger in stora implantat.

Blomman90
Kvinna ·

Boobygirl
Kvinna ·
Jag kommer att byta från 500 till 800cc hos Ivan Letterfors på KKAB. Vet att han gjort mycket opertioner med större inlägg även specialbeställda som är jättestora. Han är riktigt duktig på stora bröst av det jag sett. Han gjorde gjorde även min försa op och jag är jättenöjd med honom som kirurg. 🙂

MissCharlotte
Kvinna ·
Du kan inte lägga in mer än 910cc i armhålan för då hade du spräckt hela gångarna där, så lägger man in mer är det under bröstet, via nipplen eller via navlen.
Och ja det är klart det finns flera kliniker men dom flesta som lagt in så pass mycket 1000+ eller så har gjort det på bellakliniken för johan är speciallist på stora bröst.

gagge
Kvinna ·

Trice
Man ·
Man kan lägga in mer än 910 cc i armhålan men tydligen kan inte Johan på Bellakliniken det.
De flesta som har lagt in 1000+ eller mycket mer har inte opererat sig på Bellakliniken eftersom Johan inte lägger in riktigt stora implantat. Det finns andra kliniker som lägger in mer och har större kompetens på stora bröst.

MissCharlotte
Kvinna ·
Okej aldrig hört det vet bara att du förstör musklerna om du lägger in mer än 1000+ via armgålan.
Och vart har du fått för dig det :S? Dom flesta som eller nästan alla jag känner har lagt in mer än 600cc hos han och många som åker från utlandet och gör OP på över 1000cc hos han :S.
Dom jag pratat med som har stora i sverige har gjort sina på bellakliniken och det är från 1000cc och uppåt!
Så det där har du nog fått fel :S