mariah
Kvinna ·
Så otroligt nöjd med mina 280cc bröst! *bilder*
Ville bara tjuta ut lite av det lyckorus jag känner just nu! Nu när över en månad har gått sen operationen, och all svullnad har gått ner, så känner jag mej så otrooooligt nöjd med mina bröst! 😀
Lade 280cc Allergan anatomiska inlägg bakom muskeln, och visste inte först om de skulle bli "tillräckligt" stora, alltså så som jag hade drömt om i alla dessa år att de skulle bli. Min kirurg sade att 280cc var det största jag kunde få med min smala lilla kropp och endast 11cm egen bredd på brösten. Var orolig där ett tag för att inte bli nöjd med resultatet.
Den här operationen uppfyllde två av mina drömmar: att ha ett par snygga bröst att vara stolt över samt att fylla ut min bröllopsklänning på ett snyggt sätt! (gifter mej i sommar med min pojkvän/bästa vän sen 7år tillbaks)
Kunde inte vara nöjdare och önskar er alla samma glädje som jag känner nu! 👍
Sortera efter

Dewdrop
Kvinna ·
Å så fin du är! Det ser fantastiskt ut. Tänk att de kunde bli så stora av 280cc.
Det är med all rätt du är glad och nöjd. Brudklänningen kommer att sitta som gjuten. Lycka till!
Gilla

Khanel
Kvinna ·
Jätte snygga!! Vet inte hur du såg ut innan men de ser stora ut för att vara 280, ser alldeles perfekt ut :D
Gilla

ollie
Kvinna ·
men gud vad stora de ser ut för å va så "lite cc"!!! Iof väger du så lite så det är väl det som gör det, men wow! snyggt!
Gilla

Kayrin
Kvinna ·
Stort grattis :D förstår din lycka totalt!
grattis till det kommande bröllopet också:)
Gilla

Taxörat
Kvinna ·
Kanonsnygga! Grattis! 🙂
Gilla

mariah
Kvinna ·
Tack så mycket allihopa, ni är så snälla! :)
Gilla

turisten
Kvinna ·
Jättefina och lycka till med bröllopsplaneringen! får man fråga vad de kostade? de finska klinikerna brukar ju ha ganska svävande prislista på nätet.
Gilla

mariah
Kvinna ·
Tack! :) De kostade allt som allt ca 7500€ alltså ca 64'000 SEK. Det är svindyrt här enligt mej, men ville ändå operera mej i samma stad där jag bor (även om det hade varit trevligt att få tala endast svenska, samt få ett billigare pris i Sverige).
Gilla

Adstrum
Kvinna ·
Åh vad fina :-) perfekta blev dom förstår att du är nöjd :-)
Gilla

turisten
Kvinna ·
Jo jag hade nog också opererat mig på hemmaplan om det hade funnits någon information om kirurgerna och bilder på nätet som inte är klinikens egna. Kunskapsnivån på finska pof är pinsamt låg och alla verkar operera sig i Estland.
Gilla

mariah
Kvinna ·
Ja det var ju inte enkelt att hitta information här. Därför har jag hållt mej till svenska pof, finns så mycket mer info å kunskap här, och till skillnad från många här i Finland så är alla svenskar så hjälpsamma när man har frågor eller behöver hjälp.
Usch jag skulle aldrig våga operera mej i Estland! Jag tog ett av de dyraste ställena här, för de hade en kirurg som kan lite svenska och det hade bara skrivits positivt om honom till skillnad från vad som skrevs om andra kirurger här.
Jag är bara nöjd att jag lyckades välja en bra kirurg, och få gjort operationen utan komplikationer :) men när det kommer till pof håller jag mej till den här svenska sidan, ni är bättre! 👍
Gilla

GoldenHeart
Kvinna ·
Jättejätte snygga!! Fin form och lagom storlek till din kropp! :)
Gilla

mariah
Kvinna ·
Tack så mycket! :)
Gilla