Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Anonym användare

Anonym användare

Ser 380cc naturligt ut??

Bröstförstoring

Hej! Jag har för närvarande 275cc mellanprofil, bakom bröstmuskeln, och tycker detta blev ett alldeles för litet resultat, har bokat storleksbyte om en vecka då min kirurg tycker att jag ska ta minst 380cc, jag vill ju ha mer fylliga bröst men inte mycket större än jag har nu, är ute efter en liten förändring i storlek så att de fortfarande ska se naturliga ut. Vad säger ni som har 380? Ser era naturliga ut? Jag velar mellan att lägga in 345 eller 380 nu men det sägs ju att man måste lägga in minst 100 cc till för att det överhuvudtaget ska synas någon skillnad.... Vad tror ni?

12

Sortera efter

Anonym användare

Anonym användare

Jag tror absolut 380 cc kommer ge det resultatet du tänker dig för att du ska känna att det blir någon skillnad. Jag la själv i 350 cc för en vecka sen, och tycker att det blev för litet. Alltså känner jag att jag borde ha lagt i 400-450 cc i stället. När la du i 275 cc och får du stå för hela kostnaden nu inför ditt storleksbyte? :) Skulle vara intressant att veta då jag antar att dom enbart står för kostnaderna när det gäller komplikationer, så inte när man själv har valt fel storlek. Vart opererade du dig förresten? :)

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Skulle ju skriva det med att nu har jag ju inte 380 och kan inte säga om det ser naturligt ut, men det är ju inte så stort hopp från 350 cc, och 350 tyckte jag blev för litet. Det ser absolut naturligt ut, men det hade det gjort med 400-450 cc också. Beror ju lite på vad man har tänkt sig själv, men verkar inte som om du vill ha jättemycket större än vad du har nu, och då borde du satsa på 380 tycker jag! :)
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Tack så jättemycket för svaret! Det är så svårt att veta innan hur resultatet ska bli så det är lätt att fega ur och ta en mindre storlek! Jag är i övrigt jättenöjd med mina bröst, de är snygga men som sagt aningen för små. Får betala 24000 för storleksbytet :)
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Det är det verkligen, man blir klokare när man testar storlekar sakta men säkert, men man kan ju inte göra storleksbyte hela tiden :D Jag var jätterädd för att 350 skulle bli för stort, men nu känns det som sagt för litet så nu VET jag ju att 400-450 hade blivit toppen beroende på vilket som hade känts bäst när jag hade provat det. Är lite bitter för detta.. Hur länge sen var det du la in 275 cc då, och vilken klinik? :) Inte KKAB eller?

Gilla
Malin88

Malin88

Kvinna ·

Du kommer inte se nån skillnad på 345cc. Om inte måtten skiljer väldigt mkt. Man vänjer sig fort också. Sen om det ser naturligt ut beror helt på dina mått? Hur lång är du o vad väger du? Har du former eller är du smal i kroppen. Men mina 390cc såg inte stort ut om jag inte pushade upp dom. (som jag va tvungen att göra för de skulle synas i kläder) o jag är väldigt smal utan former.
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

okej! :) jag har inte någon koll på måtten på implantaten, men jag själv är 158 cm och väger 50 kg. Så är ju rätt så liten, har dock lite rumpa och höfter, så lite former jag jag ju! Vill inte att det ska bli för litet igen! Märkte du stor skillnad i storleken på ditt implantatbyte? Har du bilder från när du hade 390 cc så hade jag blivit tacksam om jag kunde se dem!

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

ja precis! jag la in 275 cc i maj på citadellkliniken. Hade du mycket egen vävnad eller var du platt innan du lade in dina? för jag funderar nu också på om jag ska byta implantatstyp/profil istället, för det är mest själva formen på mina bröst jag tycker är fel, inte så mycket storleken. Jag tycker mina är för strutiga/toppiga och skulle vilja ha ett mer runt och "bulligt" resultat. Ska prata med min kirurg om detta :)

Gilla
lalle

lalle

Kvinna ·

jag har 390cc kolla mina bilder :)

jag hade C kupa innan :P

Gilla
celine81

celine81

Kvinna ·

hur mycket kommer du att betala för nya implantat då? och hur lång tid efter din operation har du bestämt dig för byte av implantat?

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jag tror du svarade mig där uppe.. Jag hade lite vävnad så jag var inte helt platt, men det var inte mycket att komma med. Jag förstår hur du menar med att byta profil, jag undrar hur stor skillnad det hade gjort om jag hade valt hög profil i stället för mellan, och ändå behållt 350 cc då, om det hade känts som om det hade blivit mer bröst av det hela.

Gilla
Malin88

Malin88

Kvinna ·

Tveksam: pmat dig min blogg nu :) Men om du lägger in mindre än 100-150cc kommer du knappt se nån skillnad. Jag märker en liten skillnad. Men mest pfa fastheten. Om jag hfdt samma märke hade jag nog knappt märkt nån skillnad. Har bilder på mina förra också. Men de ser mkt större ut på bild än va de fjorde i verkligheten. Men 380cc blir säkert bra till din längd! :)
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

jag betalar 24 000 för mitt storleksbyte, och det bestämde vi ca. 4 månader efter min första operation :)

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem