Tussa
Kvinna ·
Sex månader 320 cc bild
Nu fyller mina nya vänner 6 månader. 320 cc anatomiska genom armhålan mediumprofil. Nu är de sex månader och räknas som klara. De är inte exakt lika men det är mycket bättre nu än innan op. Efter att ha ammat tre barn så var de inte mycket kvar :-) Jag tänker förbättring och inte perfektion, så då är jag nöjd. :-)
Sortera efter

Erma2013
Kvinna ·
Det är ju Perfektion! Helt otrolig kropp har du :) Jättefina bröst
Gilla

Nilla 25
Kvinna ·
Verkligen jättesnygga! Grattis :)
Hur lång tid tog det för dig innan brösten fick fin form och hängde till sig?
Gilla

ollie
Kvinna ·
Jätte snyggt!
Gilla

siilverdust
Kvinna ·
Superfina!!!! :D
Gilla

Tussa
Kvinna ·
Tack , vad söta ni är! :)
Gilla

Tussa
Kvinna ·
Nilla: Det skedde successivt men bid ungefär 3 månader, de har dock hängt till sig lite sedan dess.
Gilla

Harley
Kvinna ·
Det där är perfektion, supersnygga!
Gilla

Tussa
Kvinna ·
Mary- tack, nej det är ingen märkbar höjdskillnad längre. Jag kan se det om jag mäter men inget man ser direkt.
Gilla

Tussa
Kvinna ·
Harley- Tack !
Gilla

Piplisa
Kvinna ·
Skitsnyggt :)
Gilla

Plattutten
Kvinna ·
Tussa, jag har följt dina bröst sedan jag blev medlem här ;) och har alltid tyckt att de är bland de snyggaste på forumet! Wow säger jag bara, vilket grymt snyggt resultat! Passar din kropp perfekt :)
Gilla

Tussa
Kvinna ·
TACK, alla är ju så rara, får en tår i ögat! Mary, skönt att du också känner att du vill hoppa korren. Kramar
Gilla

Harley
Kvinna ·
Alexandra skrev:
Hur mycket skiljer det sig nu när de är "färdiga"? Skiljer det i höjd på bröstvårtorna också fortfarande? Har själv op efter att ha ammat tre busungar. Mina ser precis ut som dina i början, det har gått tre veckor sedan operationen och jag är livrädd att de inte ska jämna till sig.Gilla

ida2
Kvinna ·
Snygga!<3 vilken skillnad om man jämför före och efter. Det var de för mig med, gick från små till relativt stora som du :)
Gilla