Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
undefined profilbild

Anonym användare

03 sep, 2014

Silimed 505 cc polytherene moderate framför 1 dygn

Bröstförstoring

Ville bara visa hur dom ser ut. Mår jättebra men är supertrött av tabletterna. Min kille tar hand om allt och behandlar mig som en prinsessa! <3 Rolig form på dom men tror det rättar till sig. Dom är ju så nya :) väldigt nöjd med bemötande på clinic Strömstad och storlek. Det enda jag har att klaga på att man inte fick någon macka eller något efter op. Hade inte ätit på nästan ett dygn så var rätt svimfärdig. Men fick pizza av killen :) Gör inte så ont men svårt att acceptera att man inte kan använda armarna så mycket. Sov helt liggande hela natten och vaknade inte en enda gång :)

33

Sortera efter

Nsahlin

Kvinna ·

03 sep, 2014

Det blir säkert jätte bra:) Gud vad dåligt att man inte fick någon mat... Sjukt ju.. Man har ju fastat och man behöver ju äta...
Gilla

Snusmumriken

Kvinna ·

03 sep, 2014

Nice, riktigt snygga blev de. Grattis!
Gilla

miss_foxy

Kvinna ·

03 sep, 2014

Grattis hoppas allt kommer vara problemfritt för dig :) och lycka till med dina nya vänner :)
Gilla

Maria85

Kvinna ·

03 sep, 2014

Grattis :-) hur känns det nu efteråt med smärtan? Jag ska själv göra en bröstförstoring men då lägga implantatet bakom muskeln, dvs mer smärta såklart :-P
Gilla

Anonym användare

03 sep, 2014

Det är ok. Inte så farligt idag. Gör lite ont när man sätter sig upp för att resa sig men annars ok :) när min kille ska hjälpa mig upp från liggande ställning så tar han motsatt hand och andra bakom huvud/nacke och det gör inte alls ont då. Så det är att rekommendera.
Gilla

Anonym användare

03 sep, 2014

Tack alla :)
Gilla

dreyton

Kvinna ·

03 sep, 2014

Dom vart jättefina =) varför valde du framför muskeln? jag står själv i valet om man ska ha bakom eller framför =)

Gilla

Anonym användare

03 sep, 2014

Tack! Mest för att jag ville ha poly-implantaten och min kirurg lägger bara dom framför. Sen ville jag helst inte skära i muskeln om det inte det var nödvändigt. Om det var rätt val vet man inte men hoppas det iaf :)
Gilla

loonette

Kvinna ·

03 sep, 2014

hihi de ser lite lustiga ut i profil :) Men inget mot vad mina gjorde.. 💡

Men alltså, de kommer att bli hur snygga som helst! Grattis! Perfekt storlek och allt! 

Gilla

AlexC

Kvinna ·

03 sep, 2014

De blev verkligen skitsnygga!! Nu är jag ännu mer pepp på min egen tur!! :) Grattis till fina tuttarna! :)
Gilla

Anonym användare

03 sep, 2014

Haha ja dom är lite strutiga :) men det borde väl försvinna :) hoppas jag :)
Gilla

9April

Man ·

03 sep, 2014

Wow!! De där kommer att bli skitsnygga! Redan fina. Grattis:-)
Gilla

Luciella

Kvinna ·

03 sep, 2014

Det ser väldigt lovande ut! Lite strutiga är ju alla nya och dina kommer ursnygga!

Vad är det som gör att du så gärna ville ha polytech? Hur tycker du att de känns att klämma på, är de mjuka?

Gilla

Anonym användare

03 sep, 2014

Det är polyurethane. Det sägs ju att dom är bra mot komplikationer så hoppas på det :) ser att du har flyttat fram dina, är det bättre? Dom är stenhårda just nu men mjuknar nog så småningom :) rätt så ömma så vågar inte klämma :)
Gilla

Anonym användare

04 sep, 2014

Grattis till ett par skitsnygga boobs! 😀 👍

Gilla

hallon1-9

Kvinna ·

04 sep, 2014

Grattis, jättefina! Lycka till med läkning och allt. :)

Gilla

hannajo

Kvinna ·

04 sep, 2014

Grattis :-)

Dom kommer bli så jäkla snygga.

Gilla

foeoz

Kvinna ·

04 sep, 2014

Grattis!! Ser jättefina ut :)

Kul med Poly och framför då det är det jag kommer göra också :)

Gilla

silicea

Kvinna ·

05 sep, 2014

Grattis, ser redan superfina ut framifrån! :)

Från sidan ser det lite ut som att här slutar implantatet och det egna brösten börjar, typ att de inte "gått ihop" ordentligt än? Undra om det har att göra med att det är poly-yta, att det tar lite tid innan det växer ihop typ? För de ska väl växa fast i egna bröstet på ett annat sätt än vanliga texturerade?

Hur känner du inför storleken, är du nöjd med resultatet eller hade du önskat större/mindre?

Jag ska ta med godis att stoppa i mig direkt när jag vaknar, har jätteproblem med lågt blodsocker! Jag har blivit sövd många ggr på sjukhus och har oftast inte fått nåt att äta innan man rullat tillbaka till avdelningen, så det har ofta blivit flera timmer efter op....

Gilla

Anonym användare

05 sep, 2014

Jag är nöjd men tycker dom är väldigt stora. Så mycket sideboobs :-/ hoppas det rättar till sig med form och allt.. Ja ta med dig nåt att äta direkt för man blir helt snurrig. Har ingen aning om det med poly men tror att det kan bli så med vanliga implantat oxå. Gör ont mellan brösten och är livrädd för tenting men det får man hoppas man inte får :-/
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem