A-sandra
Kvinna ·
30 maj, 2014
Silimed 505cc. Blir det FÖR STORT tro? Hjälp!!!
Hejsan flickor!
Ska i Okt opa mig vid Patrik Höijer "Laser&Estetik" i sthlm. Ankarlyft+Bröstförstoring.
LÄÄÄÄNGTAR SÅÅÅÅ!!!!!!!!! :-)
Kom fram till att Silimed 505cc hp skulle passa mig bra.
Men nu e jag osäker... Blir det FÖR stort tror ni?? Hmmm!
Vill ha stora men ska ändå se proponerligt ut vill säga...
Hmmmm!?
Tacksam för hjälp! :-)
Sortera efter

BlueAnemone
Kvinna ·
30 maj, 2014

Anonym användare
30 maj, 2014

Vonkan
Kvinna ·
30 maj, 2014

Anonym användare
30 maj, 2014

Vonkan
Kvinna ·
30 maj, 2014

A-sandra
Kvinna ·
14 jun, 2014
Grattis vad kul👍
Är ju lite svårt att avgöra, gjorde ni någon 3D bild som du vill dela med dig av?
Hur är du bygd? Du är ju både kortare och smalare än mig men jag ska ju lägga in 695 cc🙂jag har 3D bild och är inte så nätt i kroppen direkt så det bär ju jag upp tycker jag🤭
Har du haft stora bröst innan?
Lycka till😀
Hejsan!
Ursäkta det sena svaret...
Kan absolut lägga ut min 3d bild. Men som Patrik sade att bilderna blir ju inte så bra när m ska göra lyft. Men bilden från sidan så får man iaf en uppfattning om fyllnad. :-) Jag e ganska rak i kroppen. Har inte så mycket former. Har sedan 1år tillbaka kämpat mig ner 25kg. Så jag har alltid varit lite stor samt stora bröst. Som nu efter viktnedgången hänger som bara den... kika in min sida sedan så skajag snart försöka lägga ut den. :-) Kram!

BlueAnemone
Kvinna ·
14 jun, 2014
Grattis vad kul👍
Är ju lite svårt att avgöra, gjorde ni någon 3D bild som du vill dela med dig av?
Hur är du bygd? Du är ju både kortare och smalare än mig men jag ska ju lägga in 695 cc🙂jag har 3D bild och är inte så nätt i kroppen direkt så det bär ju jag upp tycker jag🤭
Lycka till😀
Hejsan!
Ursäkta det sena svaret...
Kan absolut lägga ut min 3d bild. Men som Patrik sade att bilderna blir ju inte så bra när m ska göra lyft. Men bilden från sidan så får man iaf en uppfattning om fyllnad. :-) Jag e ganska rak i kroppen. Har inte så mycket former. Har sedan 1år tillbaka kämpat mig ner 25kg. Så jag har alltid varit lite stor samt stora bröst. Som nu efter viktnedgången hänger som bara den... kika in min sida sedan så skajag snart försöka lägga ut den. :-) Kram!

AlexC
Kvinna ·
14 jun, 2014

Anonym användare
15 jun, 2014

AlexC
Kvinna ·
15 jun, 2014

Anonym användare
16 jun, 2014
Precis! hade så gärna velat träffat han en gång till för börja vela om fram vs bakom =( men dom stänger snart för semester och känns inte som att hon kommer ge mig någon tid. förlåt att jag kapat tråden A-sandra =) ska sluta nu =)

GoldenHeart
Kvinna ·
16 jun, 2014
Jag är ungefär lika kort som du och gar 590cc UHP. De är stora, men inte enorma. Jag hade dock inte velat ha större, som många andra vill ha :)

Silicon dream
Man ·
27 jul, 2014

Anonym användare
31 jul, 2014
Nej det fick jag inte. när jag var där andra gången sa han att om jag hade haft bakom hade det blivit high men nu när det blir framför blir det moderate. men att det bara skillde 1 mm på dom.. det blir nog bra 😎
men storlek fick jag bestämma själv.
Grattis vad kul👍
Lycka till😀