Silicon dream
Man ·
Silimed 550 cc runda
Någon annan som har runda silimed 550 cc? Hur breda är dom? Är dom texturerade? Glömde dessa frågor på konsultationen igår och förstår inte måtten i implantatlistan.
Sortera efter

9April
Man ·
550 cc mp är 15 breda och 4,8 i put. Fanns ej 550 i hp men i extra high o de var 12 nånting... Så då antar jag att du ska ha mp..?
Gilla

Anonym användare
TROR inte silimed finns i släta. Endast text. Och poly.
Hittade inte 550 i deras implantatlista så vet inte hur breda dom är tyvärr.
Gilla

Silicon dream
Man ·
9April skrev:
550 cc mp är 15 breda och 4,8 i put. Fanns ej 550 i hp men i extra high o de var 12 nånting... Så då antar jag att du ska ha mp..?Gilla

Silicon dream
Man ·
Hallongrottan skrev:
TROR inte silimed finns i släta. Endast text. Och poly.
Hittade inte 550 i deras implantatlista så vet inte hur breda dom är tyvärr.Gilla

9April
Man ·
Ja kollade bara på "av intresse"- implantat - silimed. Där fanns implantatsbrochyr fr 2014 o där står de måtten ja angav till dig. Kolla själv.
Gilla

Silicon dream
Man ·
Jag kollade där med under silimed och fick dom måtten jag skrev ovan på dom 550 jag hittade där vilket var två. Runda ska jag ha
Gilla

9April
Man ·
Du får väl avvakta o se då. Du frågade om måtten o jag kollade upp dem men när jag svarar så säger du andra mått??? Undrade du eller visste du redan?
Du kan ju alltid prova att maila kliniken o be om måtten.
Gilla

Anonym användare
silimed polyurethane kan man bara ha framför ja. Kostar 5000:- mer
Gilla

Silicon dream
Man ·
Jag undrar för jag hittar inte ens att mellan profil MD 550 cc finns som runda utan poly i broschyren inte nåt som heter true texture.
Har messat men inte fått svar, men det är ju helg så han jobbar säkert inte då.
Det var ingen extra kostnad, han sa att kostnaden skulle bli 27 000 inkl övernattning
Gilla

9April
Man ·
Det är ju inte precis akut så du kan ju ringa en vardag o fråga annars:-) du har ju gott om tid på dig om man säger så.
Gilla

Anonym användare
Nej inte text. Men poly-implantaten kostar 5000:- extra.
Gilla

Silicon dream
Man ·
Jo ingen brådska men jag blev nyfiken på bredden och proj igen på det valda implantet. I gen fara på taket men blev bara lite ställd när mellan inte fanns i den storleken som han sa.
Gilla

9April
Man ·
Nä ja ser att det var svårt att hitta.
Gilla

Silicon dream
Man ·
Jo det förstod jag men det skulle inte tillkomma nåt extra eftersom han hoppas kunna lägga bakom och poly bara läggs framför av någon anledning jag inte känner till än
Gilla

Silicon dream
Man ·
Jo jag har kollat igenom alla nu i mellan och det finns ingen 550 cc alls i den profilen men kände igen projektionen så han måste ha menat extra hög. Ska ta det med honom.
Gilla

Anonym användare
Nej men man lägger även text. Framför så du behöver inte betala extra även om han lägger framför.
Gilla

Silicon dream
Man ·
Jo men han sa att han hoppas kunna lägga bakom jag hade inte sagt nåt vad jag önskade i placeringfrågan men sa sedan att jag hoppas på det då jag känner mig säkrare på bakom, rädd att hänget kommer fortare annars för det har en annan kirurg ( Patrik Höijer) sagt kommer hända med framför på mig.
Gilla