Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
linnil1013 profilbild

linnil1013

Kvinna ·

04 sep, 2013

Ska göra bröstlyft med protes runda imlantat 195 cc, Blir det fört stort?

Andra bröstoperationer
Hej alla vänner:) jag har varit på konsultation på art clinic i Gbg och fick ett jättefint intryck! Jag ska lyfta brösten och lägga in 195 cc runda implantat. Jag har två underbara ungar men två apfula tuttar!;) jag vill absolut inte att det ska se stort ut eftersom jag alltid legat på 75e/f kupa innan jag blev gravid med ettan. Efter två förlossningar och amningar har jag nu en hängig 70-75C kupa. Jag är livrädd för att det kommer bli för stort om jag läger in 195 CC...måste på en till konsultation så jag bli lugn.. Någon som har samma storlek som jag eller har gjort. Hur blev ert resultat?:)) Jag önskar inte större än 75D.... Vet inte heller hur mkt egen nröstvävnad jag har, hur kan man ta reda på d?
Kram på er!
Lina
3

Sortera efter

Mallan82

Kvinna ·

04 sep, 2013

Hej! Det låter väldigt lite med 195cc! Det kommer Verkligen inte bli för stort. Jag hade C kupa och hängiga innan min Op, gjorde ankarlyft samt 450cc mentor runda! Kolla bilder (tror dock inte du kan se nakna bilder här än).. Men, jag hade nog ändå tagit större implantat, som kommer "fylla ut" bättre... Kram o lycka till! :)
Gilla

Anonym användare

04 sep, 2013

195cc låter väldigt litet. Inte sett nån här på forumet som har så små implantat. Är du säker på att dom kommer passa din naturliga bröstbredd så inte brösten blir för smala? 
Gilla

minis

Kvinna ·

06 sep, 2013

Vilken profil ska du ha?
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem