Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Anonym användare

Anonym användare

Ska jag lägga in 330cc?

Bröstförstoring

Hej, jag har varit på konsultation nyss och har nu beställt tid för operation den 24 okt. Jag talade om för läkaren att jag ville ha stor B, liten C. Han tyckte då att jag skulle lägga in 330cc bakom muskeln. Jag har sökt lite här och på google och det verkar som att det är många med a kupa som har fått ganska stora då, vissa med D kupa? stämmer detta? är rädd att få för stora, men är nöjd med en full C! Jag ska ringa och prata med läkaren igen, men tänkte bara höra lite med er vad ni tror?

9

Sortera efter

Anonym användare

Anonym användare

kanske ska lägga till att jag har a kupa nu :)
Gilla
hottottie

hottottie

Kvinna ·

Jag är helt platt och ska lägga in 325 mpp bakom muskeln och kommer nog hamna på en D-kupa, kanske E-kupa eftersom silikonbröst tar mer plats i bhar

Gilla
pling

pling

Kvinna ·

Som jag har förstått det så kanske du kommer ha störrestorlek än C på bh, men rent visuellt ser det ut som en full c.
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Som pling säger så kommer du nog att få en C vissuelt men den kanske kommer dra större i bh strl, silikonbröst gör oftast det !!

Jag blev själv lovad en C/D, men är livrädd att jag kommer få ha typ E/F i bh för det känns ju så stort men när man ser dom sen så kommer dom nog "bara" se ut som C/D. 

Har 75B nu innan och ska lägga i 375/400cc bakom muskeln och moderate plus profil !!

vet du vilken profil du ska ha?

Lycka till med allt :)

Gilla
Malin88

Malin88

Kvinna ·

man ska ine tänka på bhstorlekar alls när man väljer storlek. för de första vet kirurger inget om bhstorlekar så det kan bara bli ett stort missförstånd, sen drar silikon ibland större kupor, och sen brukar man behöva gå ner i underband då stödet sitter där, så du kanske får ha 65 i underband, om du har 70A idag så har du egentligen en 65B. sen plus 330cc blir kanske 65E 65F i bhstorlek. o de är samma som 75C/75D. kirurger tänker nog inte på underbandet att kupan ändras med olika underband.

men det kommer nog se ut som visuell C. jag la i 390cc o tycker de såg ut som en full C, hur nu en full C ser ut :)

Gilla
kräftan

kräftan

Kvinna ·

Ja det är som malin88 säger. Jag har lagt in 300cc runda hp iofs framför men det ser väl ut som en c men just nu passar inte c-kupor men dom är ju bara dryga 3 veckor.

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

okej, det låter ju bra. kanske ska lägga in 300 istället då, kanske inte är så stor skillnad.. Jag får ringa och höra med läkaren och se vad han tycker :) Jag vet inte heller vilken profil jag ska ha, får fråga honom det också. Jag vill ha väldigt naturliga bröst och det kändes som att han förstod precis hur jag ville ha det. Vad har ni för profil? Vad är skillnaden?

Gilla
kräftan

kräftan

Kvinna ·

jag har högprofil men det blir liksom inga bollar under hakan helt normalt ser det egentligen ut tycker jag

Gilla
_Petra_

_Petra_

Kvinna ·

Jag har 325cc mellanprofil, och upplever dem visuellt som fylliga C-kupor. Men i bh storlek drar man ju lätt D/E liksom. Men precis som Malin säger så kan man inte stirra sig blind på bh-storleken...

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem