Anonym användare
Ska jag ta 325cc eller 350cc!?
Jag ska opereras den 28 juni av Örjan Gribbe på proforma och har redan lite panik över vilken stl jag ska välja, velar mellan 325 och 350, high profile eller mellan vet jag inte än heller, är rädd att 350 blir för stort och att det ser jätte onaturligt ut. Valde 350 cc high profile på konsultaionen men blev direkt osäker när jag lämnade kliniken, känns som att high profile blir för "putigt", är såå dålig på sånt här, någon som kan ge mig råd?! :) Kram!!
Sortera efter

Anonym användare

via_dolorosa
Kvinna ·
Det spelar ingen rollvilken utav dessa storlekar du väljer, 25cc är inget du kommer se någon skillnad på när de är i kroppen. Personligen tycker jag också att HP är skit snygga i sina form, absolut inte som små struar. Lagom projektion till sin bredd. Så länge dessa implantat inte v´blir för smala för dig bara.

via_dolorosa
Kvinna ·
Det spelar ingen rollvilken utav dessa storlekar du väljer, 25cc är inget du kommer se någon skillnad på när de är i kroppen. Personligen tycker jag också att HP är skit snygga i sina form, absolut inte som små struar. Lagom projektion till sin bredd. Så länge dessa implantat inte v´blir för smala för dig bara.

Anonym användare
Okej tack så jätte mycket för svar!! Vet du föresten om high profil gör att bröstenuppfattas "större"??

via_dolorosa
Kvinna ·
Nje, större skulle jag vill inte säga men putigare...