hejsanhoppsam
Kvinna ·
Ska jag vara lite orolig? 265 bakom *bild* form/storlek
Hej! Vet att man ska ha is i magen och att de kan te sig helt olika i läknigen. MEN vänster som varit/är mer svullet känns även som implantatet "halkat" ned iaf nästan 0,5 cm längre ned.(inte mätt) Syns olika beroende på ljus och hur jag står. Dettaa började för några dagar sedan, alltså inte från förata dagen då de bara var olika stora pga svullnad sedan. Är brösten styva syns det ännu mer och min oro ligger då på högra bröstet. Känns som det är helt annan form/storlek på dem. Svårt att förklara. Hade jag inte haft implantat lapparna hemma hade jag nästan trott att jag fått två olika storlekar :/ Vet att jag är lite nojjig mellan åt men när man ska duscha och verkligen ser det är det inte så skoj och jag undrar om det kan vara höger som inte "släppt/ploppat ut" än eller muskeln som spökar? Någon som vet om det kan bero på något? :)
Sortera efter

hejsanhoppsam
Kvinna ·

Saendra
Kvinna ·
Du lär tänka på att det är som två helt olika operationer. Dom kommer hela tiden läka på olika sätt och olika snabbt. Brösten är knappt två veckor gamla, mycket kommer hända innan dom är färdiga. Förmodligen är det bara så att det ena bröstet är lite snabbare än det andra, men att det andra också kommer sjunka ner sen :)

Mintra
Kvinna ·

hejsanhoppsam
Kvinna ·

Snövit33
Kvinna ·

Lelodi
Kvinna ·

hejsanhoppsam
Kvinna ·

Pamina
Kvinna ·

hejsanhoppsam
Kvinna ·

Pamina
Kvinna ·

hejsanhoppsam
Kvinna ·

Solo
Kvinna ·
har samma 'problem' som dig. mitt högra bröst har liksom trillat ner längre ner än det vänstra. vet dock inte om det har och göra med att jag fick en blödning i det bröstet 10 h efter op'n, och fick dränage i bröstvecket, kan fickan ha töjts? :/ hur som så försöker jag chilla lite och inte tänka på det så mkt, fastän JAG ser det så fort jag tittar i spegeln 💡 korra kan man ju ändå inte göra, som nån annan skrivit, förrän om 6 månader :)

hejsanhoppsam
Kvinna ·

hejsanhoppsam
Kvinna ·