Lisenli
Kvinna ·
16 jun, 2017
Ska någon operera sig nu under sommaren 2017
BröstförstoringEfter att ha fött och ammat två barn har jag varit på konsultation på art clinic, Carolina Boren, för ett par månader sedan och bestämde mig för någora veckor sedan, genomföra bröstförstoring. Nu har jag fått info att art clinic inte opererar mellan v 27-32, vilket är exakt de veckor jag har ledigt från jobbet och skulle önska operationen. Kan inte ta ledigt mer än max en vecka från jobbet i höst tyvärr. Jag blev erbjuden tid 29e juni men det är min sista jobbdag innan sommaren och ingen kan hoppa in för mig, jobbar själv med bla kirurgi. Blev även erbjuden att prel boka op tid hos Jonas Lundberg 5/7 på akademikliniken, där jag förövrigt oxå bokat konsultation för nästa vecka, men ska på bröllop för en närstående tre dagar efter så det är omöjligt. Skulle vilja operera mig någon dag från 10/7 och framåt till strax innan semesterslut. Är det någon som ska operera sig under sommaren och/eller vet en klinik som har öppet för operation under sommaren? SÅKLART ska jag även vara noga med var och vem jag träffar och känns det inte bra eller är referenserna inte okej så genomför jag det inte bara för att det passar i tid.
Sortera efter
Tessans78
Kvinna ·
17 jun, 2017
Phyllisia
Kvinna ·
17 jun, 2017
Screwy
Kvinna ·
17 jun, 2017
Theres
Kvinna ·