Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Lisenli profilbild

Lisenli

Kvinna ·

16 jun, 2017

Ska någon operera sig nu under sommaren 2017

Bröstförstoring

Efter att ha fött och ammat två barn har jag varit på konsultation på art clinic, Carolina Boren, för ett par månader sedan och bestämde mig för någora veckor sedan, genomföra bröstförstoring. Nu har jag fått info att art clinic inte opererar mellan v 27-32, vilket är exakt de veckor jag har ledigt från jobbet och skulle önska operationen. Kan inte ta ledigt mer än max en vecka från jobbet i höst tyvärr. Jag blev erbjuden tid 29e juni men det är min sista jobbdag innan sommaren och ingen kan hoppa in för mig, jobbar själv med bla kirurgi. Blev även erbjuden att prel boka op tid hos Jonas Lundberg 5/7 på akademikliniken, där jag förövrigt oxå bokat konsultation för nästa vecka, men ska på bröllop för en närstående tre dagar efter så det är omöjligt. Skulle vilja operera mig någon dag från 10/7 och framåt till strax innan semesterslut. Är det någon som ska operera sig under sommaren och/eller vet en klinik som har öppet för operation under sommaren? SÅKLART ska jag även vara noga med var och vem jag träffar och känns det inte bra eller är referenserna inte okej så genomför jag det inte bara för att det passar i tid.

4

Sortera efter

Tessans78

Kvinna ·

17 jun, 2017

Jag opererade mig på proforma clinic och tror att de opererar under sommaren. De har nämligen en kampanj under sommaren om man gör en bröstförstoring juli-augusti. Så de måste ju operera under sommaren.
Gilla

Phyllisia

Kvinna ·

17 jun, 2017

Jag ska opereras v 27 på art clinic av per Windh så det är nog pga att de inte har tider då isf. Sen vet jag att dem "stänger" v 28 och ett tag framåt. Du har ju rätt att sjukskriva dig för op på hösten. En sjukskrivning kan jobbet ej neka.
Gilla

Screwy

Kvinna ·

17 jun, 2017

Hej ! jag ska opereras v 26 på Citadellkliniken i Landskrona. kolla med dem ;-)
Gilla

Theres

Kvinna ·

11 jul, 2017

Akademikliniken har öppet. Paolo Montemurro är otroligt skicklig och jag kan varmt rekommendera honom! /T
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem