Liljas
Kvinna ·
11 apr, 2019
Skillnad mellan 335 och 475cc
Hej. Jag har idag 335cc ergonomix men vill byta upp mig till större. Jag kan ha max 475cc med tanke på min bröstbredd. Min fråga till er är om det blir väldigt liten skillnad, eller om det kommer synas mycket? Många har sagt till mig att ca 150cc extra inte kommer ge någon synlig skillnad. Om det ändå inte blir nån skillnad med 150cc är jag inte intresserad att betala mycket pengar för det. Vad har ni för tsnke när ni läser detta?
Sortera efter

Apelsin
Kvinna ·
11 apr, 2019

Liljas
Kvinna ·
11 apr, 2019

Poolly
Kvinna ·
11 apr, 2019
Tack för ditt svar. Jag kan tillägga att jag går från full till corsé, så mer projektion kan jag inte få. Jag får suga på karamellen ett tag till :)

Lolitamin
Kvinna ·
11 apr, 2019

Liljas
Kvinna ·
12 apr, 2019
Tack för ditt svar. Jag kan tillägga att jag går från full till corsé, så mer projektion kan jag inte få. Jag får suga på karamellen ett tag till :)
Vet du vad din bröst bredd ligger på ? :) man kan ju ta större än vad sin egen bröstbredd ligger på med, tänker om du skulle hoppa till 510?
Har försökt skicka pm till dig tidigare, passar på o fråga dig när nu, hur märkte du att fickan var för liten? Mitt ena bröst sitter mer på plats än de andra O de ena guppar mer o lättare än de andra.

Poolly
Kvinna ·
12 apr, 2019
Vet du vad din bröst bredd ligger på ? :) man kan ju ta större än vad sin egen bröstbredd ligger på med, tänker om du skulle hoppa till 510?
Har försökt skicka pm till dig tidigare, passar på o fråga dig när nu, hur märkte du att fickan var för liten? Mitt ena bröst sitter mer på plats än de andra O de ena guppar mer o lättare än de andra.
Hej Poolly.
Om jag väljer 475 så går jag lite över min bröstbredd, så mer kan jag inte gå. Jag har ca 11-11,5cm. 475cc ligger på 11,75 och det är vad min kirurg anser funkar.
Ang fickan så märker jag det när jag ligger ner. Ena bröstet faller nedåt armhålan som ett naturligt bröst, medans det andra mer stannar kvar uppe på kroppen och känns mer fast och konstigt.

TyTy
Kvinna ·
13 apr, 2019

gina96
Kvinna ·
19 apr, 2019

TyTy
Kvinna ·
19 apr, 2019

gina96
Kvinna ·
20 apr, 2019

Liljas
Kvinna ·
23 apr, 2019
Hej Poolly.
Om jag väljer 475 så går jag lite över min bröstbredd, så mer kan jag inte gå. Jag har ca 11-11,5cm. 475cc ligger på 11,75 och det är vad min kirurg anser funkar.
Ang fickan så märker jag det när jag ligger ner. Ena bröstet faller nedåt armhålan som ett naturligt bröst, medans det andra mer stannar kvar uppe på kroppen och känns mer fast och konstigt.
Jag tror ändå att du både lär se och känna skillnad. Du får tänka på att de kommer ju puta utåt mer än vad dom gör idag :) jag är super nöjd med mina 510 o ja var ju helt platt innan!
Aj då.. då kanske de e mitt problem med.
Jag trodde först att fickan på de högra för töjd, för de känns som den glider omkring för mycket.
Men de vänstra bröstet sitter mer ”fast” om man säger. Även när man guppar på brösten så är den vänstra mer stram.
Sen har jag fortfarande obehags känslor i båda. Den vänstra har ja haft som en brännande känsla i senaste nätterna :/ vågar heller inte sova utan topp då de känns obehagligt. Men har bokat återbesök i maj.
Hur fixar man En töjd ficka?
När är de tänkt att du ska byta storlek?
Får ja fråga vad du får betala ? :)

Poolly
Kvinna ·
21 maj, 2019
Hej Poolly.
Jag tror ändå att du både lär se och känna skillnad. Du får tänka på att de kommer ju puta utåt mer än vad dom gör idag :) jag är super nöjd med mina 510 o ja var ju helt platt innan!
Aj då.. då kanske de e mitt problem med.
Jag trodde först att fickan på de högra för töjd, för de känns som den glider omkring för mycket.Men de vänstra bröstet sitter mer ”fast” om man säger. Även när man guppar på brösten så är den vänstra mer stram.
Sen har jag fortfarande obehags känslor i båda. Den vänstra har ja haft som en brännande känsla i senaste nätterna :/ vågar heller inte sova utan topp då de känns obehagligt. Men har bokat återbesök i maj.Hur fixar man En töjd ficka?
När är de tänkt att du ska byta storlek?
Får ja fråga vad du får betala ? :)
Ursäkta sent svar :)
Kul att du är nöjd med storleksvalet.
Den där brännande känslan beror nog troligen på att nerverna anpassar sig. Jag hade det mycket på mitt ena bröst och jag fick svaret från kliniken att det var nerverna.
Hur man fixar fickan vet jag inte exakt. De måste ju öppna upp o titta. Jag trivs med att det åker ner lite mot armhålan, så som naturliga bröst gör. Mitt högra idag stannar liksom kvar mer uppe på kroppen när jag ligger, alltså onaturligt.
Jag har bokat ny OP-tid i aug. Vet inte exakt vad det kommer gå på än :) runt 20 tippar jag.

Blomman89
Kvinna ·
24 maj, 2019