Anonym användare
Skulle behöva hjälp av er som gjort 320 mp eller mx!
Hej!
Är en tjej på ca 172-183 cm och väger 56 kilo. Var på konsultation idag hos Peter Cosmo. Han förselog att jag skulle lägga in 275 vs 320 cc mp. Nuvarande mått är 200cc vs 150cc. Någon som har implantat med denna storleken och vill dela med sig av lite information och kanske några bilder?
Hade varit jätte snällt då jag har stor beslutsångest :)
Kram
Sortera efter

Mickis78
Man ·

linalisa
Kvinna ·
Jag har 320MP =) Opades på samma klinik, men av helena! :) Kolla i mitt galleri eller på min blogg..

Anonym användare
Linalisa: Jag kommer inte in på din blogg :( Har du något lösenord jag kan använda mig av?:)

Anonym användare
Mickis78. Jag kan inte se dina bilder:( Är du nöjd för övrigt? Ångrar inte dig att du inte tog större? Kram

Mickis78
Man ·

Anonym användare
Okej funderar ju på att boka en konsultationstid till för att se hur en storlek större hade sett ut. Upplevde du att en del försvann när du opades? De brukar ju säga att en del försvinner när man opas bakom muskeln. Vad har du för bh storlek idag om man får fråga?:)

Mickis78
Man ·

linalisa
Kvinna ·
Mitt användarid till bloggen e: dada, lösenord: mama =)

tinkerbell1
Kvinna ·
Lagt in 380cc perthese mp hos Cosmo för 6 1/2 v sedan,bh strl idag 65F el G ibland 70 E el F beror på=) du kan se bilder när du blir silver,har en klädd bild inne i t tröja=)

tinkerbell1
Kvinna ·
Du skriver att du är 172-183cm...är det med el utan klackar💡

Anonym användare
Linalisa: Tack så mycker:) Hur lång är du och hur mycket väger du ungefär? Känner du dig nöjd med storleken eller du skulle velat ha större? Grymt snygga bröst iallafall exakt sådana som jag skulle vilja ha :)

linalisa
Kvinna ·
Jag är 156, väger ca 50 kg.. Jag är nöjd, stundtals känns dom för stora.. men i det stora hela är jag nöjd. Velade mellan 275mx och 320 mp..
Tack så mycket =)