Pixel
Kvinna ·
Släta 450cc framförbröst, snart 3mån *BILDER*
Hej tjejer! Snart fyller mina Gunnar Kratz tuttar 3 månader (5 januari) och jag tycker att de både ser och känns helt färdiga.vad tror ni? Visst kan det väl inte hända så mycket mer? Tycker inte att det har hänt något på nästan en månad nu. Jag önskar fortfarande att de var lite större men jag är inte beredd att operera om mig bara för lite större och ta nya risker eftersom jag har haft turen att bli helt komplikationsfri. Känns som att det verkligen vore att utmana ödet nu med en ny operationen när jag har kommit undan utan att ens ha fått minsta lilla rippling eller nåt.
Sortera efter

zzofia
Kvinna ·

via_dolorosa
Kvinna ·
Skit snygga! Grattis 👍
Har du fått någon rippling eller kännbara kanter? Hur mycket vävnad hade du innan?

Anonym användare
Gu vad snygga!! :)

Marina
Kvinna ·
Verkligen fina!
Och jag tycker du tänker rätt som inte riskerar nåt med en ny operation, för de är verkligen inte små, och dessutom superfina och komplikationsfria, vilket är guld värt. Och i en framtid kan du ju vilja fylla ut lite - och då är det bättre att öka volymen då, ha nån liten marginal kvar så att säga

Pixel
Kvinna ·

Malin88
Kvinna ·

Pixel
Kvinna ·

Malin88
Kvinna ·

Tösan
Kvinna ·
Haha i mina ögon är dina bröst stoora,väldigt fina och passar dig bra så det är klart att du ska behålla dem och vara grymt nöjd!

Antonium74
Kvinna ·

Calibra
Kvinna ·
Du vet ju vad jag tycker MEN skriver ändå: KANON SNYGGA! ;)

Pixel
Kvinna ·

Pixel
Kvinna ·

Calibra
Kvinna ·