Luna_81
Kvinna ·
04 jan, 2014
Sluta röka 2014
Hej alla glada pofare och god fortsättning :) Jag tänkte verkligen ta tag i detta och sluta röka nu! Vilka är med mig? Finns säkert många som ska sluta innan op och vi som aldrig riktigt klarade det innan, Så tänkte vi kunde stötta varandra komma med tips och idéer för sug mm Jag har slutdatum på tisdag, för mig blir det plåster i början och kommer inte ha förbud först för då trillar jag bara dit igen. Och nu orkar jag inte berätta för omgivningen att jag slutar utan tänker bara ta det med er, alla ska bara lägga sig i - har inte du slutat mm mm Så vilka är med mig? :) Ni som inte röker får såklart vara med och peppa också :)
Sortera efter

Duenna
Kvinna ·
04 jan, 2014

Luna_81
Kvinna ·
04 jan, 2014

Duenna
Kvinna ·
04 jan, 2014

Luna_81
Kvinna ·
04 jan, 2014

tkn
Kvinna ·
04 jan, 2014

Luna_81
Kvinna ·
04 jan, 2014

tkn
Kvinna ·
04 jan, 2014

Duenna
Kvinna ·
04 jan, 2014

tkn
Kvinna ·
04 jan, 2014

Marina
Kvinna ·
20 jan, 2014
Jag läste "nånstans" att nikotinet höjer ämnesomsättningen med 10%, (men det måste ju också bero på mängden cigaretter, tänker jag??), vilket alltså skulle vara en delorsak till viktuppgången, men jag tror att många småäter för att kunna stå emot cigarettsuget. I mina ögon är det ju värt att få kämpa bort ett par kilo när man väl blivit rökfri, det är förmodligen lättare än att sluta röka...