Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Tamagucci profilbild

Tamagucci

Kvinna ·

04 feb, 2016

Smakråd 500CC (bild)

Andra bröstoperationer

Hej,

Nu är det bara 5 ynka dagar kvar till operationen. Har NOG bestämt mig för att köra på 500cc som läkarn rekommenderade mig, men jag behöver smakråd!

Lägger upp en printscreen på min 3D-simulering här. Är ju inte silvermedlem så fick lägga på en bikini, haha.
Vad tycker ni? Ser det bra/naturligt ut på mig? Mindre? Inte större ovsett tänker jag.
Hade gärna sett en bild med 400cc också, men det glömde jag ju fråga efter på konsltationen..
21

Sortera efter

Plattfall

Kvinna ·

04 feb, 2016

Du är precis 10 cm längre och 11 kg tyngre än mig. Jag har lagt in 400 cc så 500 borde funka till din kropp :) men nu är jag bara en lekman och ingen expert ;) Din kirurg tyckte att det skulle bli bra och litar du på honom så kör på!
Gilla

nannin

Kvinna ·

04 feb, 2016

Till din kropp (längd, vikt) passar det säkert bra:)

Gilla

Lordmuffiin

Kvinna ·

04 feb, 2016

Tycker det ser bra ut!
Gilla

Tamagucci

Kvinna ·

04 feb, 2016

Tack för responsen hörni! Har några dagar till på mig att bestämma så tar gärna emot all respons jag kan få :)

Gilla

Jenascia

Kvinna ·

04 feb, 2016

Tyckte det såg jättebra ut, inte alls konstigt till din kropp! Det såg ju stort ut men inte onaturligt, men om du skulle vilja gå ner i cc tror jag att det också hade blivit bra! Beror ju på lite vad du är ute efter för resultat :)

Gilla

Tamagucci

Kvinna ·

04 feb, 2016

Jenascia skrev:

Tyckte det såg jättebra ut, inte alls konstigt till din kropp! Det såg ju stort ut men inte onaturligt, men om du skulle vilja gå ner i cc tror jag att det också hade blivit bra! Beror ju på lite vad du är ute efter för resultat :)

Tack!

Ja, jag funderar på att gå ner till 450 kanske, ska fråga på operationsdagen tänkte jag om jag kan få en 3D-bild på det också för att vara 100%. Det är så svårt att föreställa sig nu innan hur det är när de väl sitter där.

Gilla

tyson

Kvinna ·

04 feb, 2016

Om du går ner i storlek finns risken att implantaten blir för smala o du får för stort mellanrum. Storleksmässigt lär du inte märka någon skillnad på 450 eller 500 om det är samma profil. Tycker du ska köra på 500! Jag är 177cm o väger 60 kg. Har just nu 430 mellanprofil o upplever dem som lite för små samt för stort mellanrum. Ska gå upp till 625cc för att öka put o bredd. Det blir proportioneliga bröst. Så kör på 500cc det kommer att bli kanon bra.
Gilla

Tamagucci

Kvinna ·

07 feb, 2016

tyson skrev:
Om du går ner i storlek finns risken att implantaten blir för smala o du får för stort mellanrum. Storleksmässigt lär du inte märka någon skillnad på 450 eller 500 om det är samma profil. Tycker du ska köra på 500! Jag är 177cm o väger 60 kg. Har just nu 430 mellanprofil o upplever dem som lite för små samt för stort mellanrum. Ska gå upp till 625cc för att öka put o bredd. Det blir proportioneliga bröst. Så kör på 500cc det kommer att bli kanon bra.
Okej, det blir nog 500cc då. Tack för tipset! :) hoppas dina blir bra med 625 sen också! :)
Gilla

tyson

Kvinna ·

07 feb, 2016

Om man ser på dina bilder så ser det kanon bra ut med 500! Tror du kommer att bli super nöjd!
Gilla

gamerdream

Kvinna ·

07 feb, 2016

jag tänker lite såhär. ska jag lägga pengar på detta så är de fan all in som gäller. så kör för fan! 500cc kommer bli asbra :D

Gilla

blondie123

Kvinna ·

07 feb, 2016

Jag tycker att brösten ser jätte bra ut till din kroppsform, tror att 500 cc kommer att passa dig perfekt! 

Gilla

Tamagucci

Kvinna ·

07 feb, 2016

Tack hörni! Känns bättre nu när man fått lite smakråd :D och ja, helt rätt, ska man lägga så mycket pengar på det så ska man ju inte fega, haha! Är sjukligt nervös inför tisdag nu så jag vill gråta varje gång jag tänker på det! :o
Gilla

tyson

Kvinna ·

07 feb, 2016

Det kommer att gå superbra! O du lär bli behandlad som en prinsessa. :-)
Gilla

Tamagucci

Kvinna ·

07 feb, 2016

tyson skrev:
Det kommer att gå superbra! O du lär bli behandlad som en prinsessa. :-)
Tack! Hoppas det, haha! Är mest nervös över uppvaket och smärtan. Men ni har ju klarat det så jag borde ju med göra det ;)
Gilla

tyson

Kvinna ·

07 feb, 2016

Minns diffust att det var någon i mitt rum när jag vaknade, för hon frågade om jag var vaken hahaha. Sedan gick hon nog o hämtade Johan för han komm in strax efter. Så de har koll på dig! Fick ont på natten o fick smärtstillande så det behöver du inte oroa dig över. De tar väl hand om dig.
Gilla

tyson

Kvinna ·

08 feb, 2016

Nu kan vi vara två som är nervösa ;-) Kliniken ringde i dag då det kommit återbud. Så i övermorgon är det dax för mig, så mycket jag måste hinna fixa till dess.
Gilla

Smulans81

Kvinna ·

08 feb, 2016

Ta det större och absolut inte för smala!
Gilla

Hyenan

Kvinna ·

08 feb, 2016

Jag tycker det ser jättebra ut med 500 på bilden :-)
Gilla

Tamagucci

Kvinna ·

08 feb, 2016

tyson skrev:
Minns diffust att det var någon i mitt rum när jag vaknade, för hon frågade om jag var vaken hahaha. Sedan gick hon nog o hämtade Johan för han komm in strax efter. Så de har koll på dig! Fick ont på natten o fick smärtstillande så det behöver du inte oroa dig över. De tar väl hand om dig.
Åh det känns skönt att höra! Hoppas det går bra för dig med nu då! Håller tummarna för oss båda ;p
Gilla

Betsii

Kvinna ·

03 okt, 2016

Tamagucci vart du nöjd med 500cc? Vi är ungefär lika långa å jag velar mellan 450cc och 500cc hög profil. Tycker dina ser jättesnygga ut på bilderna!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem