Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
starlet

starlet

Kvinna ·

smal med 600cc?

Bröstförstoring

2 år efter att ha lagt in 420 cc börjar brösten åka längre åt sidan, och neråt, undvek lyft för vill absolut inte ha ärr. kirurgen föreslår att lägga in större, 600cc, då kommer de få schyst form och hamna i mitten igen, men undrar om det kan bli för stort? Är det någon som har 600cc och är smal, (mina mått är bröst 92, midja 63, höft 90?) blir det stor skillnad?

10

Sortera efter

9April

9April

Man ·

Det blir ungefär 1-2 bh-storlekar upp för dig. Ja e 173 cm- 62 kg o har 650 cc. Ser inte så stort ut på mig tycker jag men ja väger ju mer än dig o e lite kortare.
Gilla
Eraluk04

Eraluk04

Kvinna ·

Min läkare som ska sätta in mina 500 sa att han inte ville sätta in 600.. Just för att det inte skulle bli snyggt. Men din läkare måste ju kunna mäta din bröstkorg och hålla sin innanför rätt diameter på inläggen tänker jag?

Gilla
starlet

starlet

Kvinna ·

Eraluk04 skrev:

Min läkare som ska sätta in mina 500 sa att han inte ville sätta in 600.. Just för att det inte skulle bli snyggt. Men din läkare måste ju kunna mäta din bröstkorg och hålla sin innanför rätt diameter på inläggen tänker jag?

Oj och du är ju ännu längre och väger mer än mig! Nån som har ung samma mått o har 600?

Gilla
Tezla

Tezla

Kvinna ·

Jag har lite större midja ca 69, bröst ca 93, höft ca 90-91 och är ca 164 lång. (Ser inte hur lång du är) Har 590cc och 350 i egen vävnad, visst ser det stort ut utan kläder men med kläder syns det knappt nån skillnad från innan, kanske 1 storlek har folk gissat på haha men de blir förvånade sen när jag visar dom för då ser dom betydligt större ut.
Gilla
GoldenHeart

GoldenHeart

Kvinna ·

Jag är smalis med 590cc UHP. De är stora, men inte enorma.

Gilla
Lindavallmo

Lindavallmo

Kvinna ·

Hur lång är du ts? Jag har märkt att desto längre desto större bröst haha ;)

Gilla
starlet

starlet

Kvinna ·

167 cm!!

Gilla
starlet

starlet

Kvinna ·

Usch beslutsångest! Vill inte ha jättetuttar, grejen är att jag har rätt mkt egen vävnad oxå, så jag tror de kommer bli gigantiska..Det jag vill är att kunna gå runt utan bh, att de ändå sitter där de ska och har rätt höjd o det går inte nu. 

Gilla
starlet

starlet

Kvinna ·

Puffar lite, behöver råd och tips! Alla ni smala med över 600 cc, är ni nöjda? Blir det inte som att brösten "tar över" hela utseendet så alla bara ser dem?

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Den här kommentaren har dolts eftersom den inte földe forumets riktlinjer

starlet

starlet

Kvinna ·

Tack! Såg dina bilder och det ser superfint ut! Jag vill också ha ung det utseendet men stämmer det som det står i din profil  att du har 75c nu?  det låter ganska lite för 800cc? Jag hade typ 70c innan så det lär ju bli större?

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Den här kommentaren har dolts eftersom den inte földe forumets riktlinjer

Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem