starlet
Kvinna ·
smal med 600cc?
2 år efter att ha lagt in 420 cc börjar brösten åka längre åt sidan, och neråt, undvek lyft för vill absolut inte ha ärr. kirurgen föreslår att lägga in större, 600cc, då kommer de få schyst form och hamna i mitten igen, men undrar om det kan bli för stort? Är det någon som har 600cc och är smal, (mina mått är bröst 92, midja 63, höft 90?) blir det stor skillnad?
Sortera efter

9April
Man ·

Eraluk04
Kvinna ·
Min läkare som ska sätta in mina 500 sa att han inte ville sätta in 600.. Just för att det inte skulle bli snyggt. Men din läkare måste ju kunna mäta din bröstkorg och hålla sin innanför rätt diameter på inläggen tänker jag?

starlet
Kvinna ·
Min läkare som ska sätta in mina 500 sa att han inte ville sätta in 600.. Just för att det inte skulle bli snyggt. Men din läkare måste ju kunna mäta din bröstkorg och hålla sin innanför rätt diameter på inläggen tänker jag?
Oj och du är ju ännu längre och väger mer än mig! Nån som har ung samma mått o har 600?

Tezla
Kvinna ·

GoldenHeart
Kvinna ·
Jag är smalis med 590cc UHP. De är stora, men inte enorma.

Lindavallmo
Kvinna ·
Hur lång är du ts? Jag har märkt att desto längre desto större bröst haha ;)

starlet
Kvinna ·
167 cm!!

starlet
Kvinna ·
Usch beslutsångest! Vill inte ha jättetuttar, grejen är att jag har rätt mkt egen vävnad oxå, så jag tror de kommer bli gigantiska..Det jag vill är att kunna gå runt utan bh, att de ändå sitter där de ska och har rätt höjd o det går inte nu.

starlet
Kvinna ·
Puffar lite, behöver råd och tips! Alla ni smala med över 600 cc, är ni nöjda? Blir det inte som att brösten "tar över" hela utseendet så alla bara ser dem?

Anonym användare
Den här kommentaren har dolts eftersom den inte földe forumets riktlinjer

starlet
Kvinna ·
Tack! Såg dina bilder och det ser superfint ut! Jag vill också ha ung det utseendet men stämmer det som det står i din profil att du har 75c nu? det låter ganska lite för 800cc? Jag hade typ 70c innan så det lär ju bli större?

Anonym användare
Den här kommentaren har dolts eftersom den inte földe forumets riktlinjer