Kitkat
Kvinna ·
Snälla behöver råd! 345 eller 320? Op. redan nästa söndag.
Hejsan! Skulle gärna vilja ha råd. Börjar få lite smått panik. Ska ha bestämt mig tills imorgon. Väljer mellan 320 och 345 cc. Vill gärna få ett relativt naturligt resultat. Samtidigt som jag vill ha lite kurvor. Jag är 169 cm och väger runt 56 - 57 kg. Smal midja, kg sitter på höfterna och rumpan, dvs. har höfter.
Snälla hjälp mig bestämma mig! Tycker det är så svårt.
Kramar!
Sortera efter

citadellboobisar
Kvinna ·

Kitkat
Kvinna ·
Hm vill ha stora "naturliga", dvs. att när folk ser dem så tänker de, stora bröst, men inte silikon. Haha, kanske en lite konstig förklaring. :P Har hört att lite försvinner när de fått sjunka in också? Ska lägga bakom som sagt. :) Är nog rädd för både och, vill inte behöva göra om för att de är för små, samtidigt kommer jag förmodligen ha ett yrke där jag har mycket kontakt med människor och folk verkar ha lite förutfattade meningar om silikon. :P Lade upp en bild nu, så mitt utångsläge syns. Vad tror du?
Tack för att du svarade! :D

citadellboobisar
Kvinna ·

Kitkat
Kvinna ·

citadellboobisar
Kvinna ·
kör på det största då! ;D

Casiopeia
Kvinna ·
det e så liten liten skillnad, så du kan omööjligt märka skillnaden. 25cc är 1,5 matsked. ta o häll 1,5 matsked ris i bh´n och du ser inte skillnad.
eller så gör du så att du tar två plastpåsar. i ena häller du upp 345 och i andra 320.
ge dom sedan till din man/sambo/parnter och be honom märka den ena med en stjärna. han får inte säga vilken av dom han har märkt, bara han skall veta vilken som är 320 och vilken som är 345.
sen kan du ju testa i blindo och se vilken du tycker bäst om. jag gissar att du inte kommer kunna lista ut vilken som är vilken, för skillnaden är så liten. men välj den du känner är bäst oavsett. och sen när du valt kan du ju fråga mannen/sambon/partnern vilken du valde.
svårt att säga utan bild...men vad är du ute efter för resultat...lite större än normalt eller lite mindre än normalt? även om skillnaden på dessa 2 implantat är minimal........tänk på att 50 cc försvinner när du sätter dem bakom.
och vad är du mest rädd för..att få för stora eller att få för små?
för beroende på ditt svar så kommer du till att komma fram till vilken storlek som du då kommer att välja ;D
lycka till tjejen!