Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
34an

34an

Kvinna ·

Snälla hjälp. 300 eller 320 lite egen vävnad

Bröstförstoring

Hej ! Snälla alla ni som op er. Har värsta beslutsångesten över 20 cc vilket är löjligt egentligen . Har idag ca 100 cc själv alltså knappt a kupa . 170 och ca 54-55 kg. Vill ha en smecker fin byst ochbinte för stort och velar mella 300 cc eller 320 Ska ha demi profil och ergonomix . Vad hade ni valt 300 kändes bra men 320 lite för stort. Vet inte hur mkt som försvinner bakom muskeln dock. Vill helst inte få större än c kupa . Tack

7

Sortera efter

nybörjaren

nybörjaren

Kvinna ·

Ca 50cc försvinner bakom muskeln. 20cc gör ingen som helst synlig skillnad!
Gilla
Linnea

Linnea

Kvinna ·

Ta det som kändes aningen för stort då en del försvinner bakom muskeln. Många tycker att slutresultatet blir mindre än vad ristest och implantattest visade. Är det skillnad i bredd på implantaten? Det kan du tänka på också, hur du känner med eventuellt mindre/större mellanrum mellan brösten. Men är nog bara enstaka millimeter i skillnad? Annars är det som sagt ingen visuell skillnad alls!
Gilla
Linnea

Linnea

Kvinna ·

Ser nu i tabellen att det bara skiljer 2,5 mm i bredd mellan 300/320. Så med 320 borde du få 0,5 cm tätare mellanrum mellan brösten, vad tänker du kring det? Men det kan också bli att den halva centimetern lägger sig på yttersidorna istället så att säga, så det är svårt att dra nga slutsatser på det.... Inga millimeter att hänga upp sig på iaf! :)
Gilla
34an

34an

Kvinna ·

Vad söta ni är... tack och 50 cc vill jag ej ska försvinna
Gilla
34an

34an

Kvinna ·

Så ni hade alltså kört på 320? Kirurgen skrev efter mina resonemang att 300 var tillräckligt för mig men ssk rodde mig till 320 om 300 kändes bra vid utorovningen . Kan tänka mig då 280 i slut resultat men inte 250 kanske ? Fler i samma strl fråga?
Gilla
nameeless

nameeless

Kvinna ·

Ja jag undrar samma sak, ska operera mig nu på fredag, jätte nervös. Har lite egen vävnad (70B) velar mellan 250cc och 300cc.
Gilla
34an

34an

Kvinna ·

Men då har du mkt mer vävnad än jsg! Jag har ca 100 och fyller knappt en a kupa . Så det är utgångsläget som är avgörande och så svårt!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem