ivychanel
Kvinna ·
snart 3 månader gamla 450cc, bilder!
Nu är mina bröst snart 3 månader! Jag är såå nöjd med resultatet, dock är jag lite orolig över att dom kommer ändras mer dom kommande månaderna.. Jag vill absolut inte ha mer underpol än vad jag har nu då jag tycker att jag redan har rätt mycket. Kan jag förvänta mig att dom sjunker ännu mer eller kan det vara så att det inte händer så mycket mer nu?
Sortera efter

Vonkan
Kvinna ·

marra81
Kvinna ·

boobise
Kvinna ·
Hej.
Op mig hos gerlee i torsdags.
Är spänd på hur resultatet blir. ena bröstet är högre upp än det andra så dom sa att jag skulle ha bröstbandet mer än 3 veckor 😲
Hade du nga komlikationer? Hur länge hade du ont? Masserar du dina?
Jag la i 350/370. Dom är super spända och hårda... men det är väl vanligt bara 4 dagar efter? :)
// J

ivychanel
Kvinna ·
jag hade knappt bröstbandet i 2 v då jag tyckte att dom sjönk ner fort. jag hade inte så ont, kunde gå runt redan samma dag. mötte upp en vän i stan dag 4 i några timmar, dag 5 var jag ute på lite shopping men hade klart ont :) efter 4 dagar kunde jag äntligen sova i sängen efter att ha suttit i soffan hela nätterna.. jag masserade aldrig mina. mina var spända och lite strutiga rätt länge efter, men är runda och fina nu :)

ivychanel
Kvinna ·
knappt i 3 veckor menade jag*

Opticruise
Kvinna ·

ivychanel
Kvinna ·
jadå, absolut inga problem hittills, t.o.m i små sportbhs så döljs bröstvårtorna helt :)

Smulis
Kvinna ·

Opticruise
Kvinna ·

milo78
Kvinna ·

Stålkvinnan
Kvinna ·

Opticruise
Kvinna ·

Stålkvinnan
Kvinna ·