Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
ivychanel

ivychanel

Kvinna ·

snart 3 månader gamla 450cc, bilder!

Bröstförstoring

Nu är mina bröst snart 3 månader! Jag är såå nöjd med resultatet, dock är jag lite orolig över att dom kommer ändras mer dom kommande månaderna.. Jag vill absolut inte ha mer underpol än vad jag har nu då jag tycker att jag redan har rätt mycket. Kan jag förvänta mig att dom sjunker ännu mer eller kan det vara så att det inte händer så mycket mer nu?

16

Sortera efter

Vonkan

Vonkan

Kvinna ·

Hej super snygga bröst:):)
Gilla
marra81

marra81

Kvinna ·

Så smygga
Gilla
boobise

boobise

Kvinna ·

Hej.

Op mig hos gerlee i torsdags.

Är spänd på hur resultatet blir. ena bröstet är högre upp än det andra så dom sa att jag skulle ha bröstbandet mer än 3 veckor 😲

Hade du nga komlikationer? Hur länge hade du ont? Masserar du dina?

Jag la i 350/370. Dom är super spända och hårda... men det är väl vanligt bara 4 dagar efter? :)

// J

Gilla
ivychanel

ivychanel

Kvinna ·

jag hade knappt bröstbandet i 2 v då jag tyckte att dom sjönk ner fort. jag hade inte så ont, kunde gå runt redan samma dag. mötte upp en vän i stan dag 4 i några timmar, dag 5 var jag ute på lite shopping men hade klart ont :) efter 4 dagar kunde jag äntligen sova i sängen efter att ha suttit i soffan hela nätterna.. jag masserade aldrig mina. mina var spända och lite strutiga rätt länge efter, men är runda och fina nu :)

Gilla
ivychanel

ivychanel

Kvinna ·

knappt i 3 veckor menade jag*

Gilla
Opticruise

Opticruise

Kvinna ·

Hade jag gissat vem som gjort dom brösten hade det varit ett par klockrena Cosmo pattar med den underpolen :) Lyckas du gömma vårtgårdarna i bh? Fina bröst!
Gilla
ivychanel

ivychanel

Kvinna ·

jadå, absolut inga problem hittills, t.o.m i små sportbhs så döljs bröstvårtorna helt :)

Gilla
Smulis

Smulis

Kvinna ·

Jättefina!! Mitt ena har fin underpool nu men det andra tar mer tid...så tyvärr blur det 3 v bröstband till och push up med urplockad båge på vänstersidan. Inte så ont av den kombon men önskar de var likadana redan nu så jag kunde njuta mer.
Gilla
Opticruise

Opticruise

Kvinna ·

Smulis skrev:
Jättefina!! Mitt ena har fin underpool nu men det andra tar mer tid...så tyvärr blur det 3 v bröstband till och push up med urplockad båge på vänstersidan. Inte så ont av den kombon men önskar de var likadana redan nu så jag kunde njuta mer.
Kikade på dina bilder och ditt ena bröstveck ser ju ut att sitta mkt högre upp än det andra..Eller överdriver bilden?Hur resonerar kirurgen kring det?Jag tänker att även om implantatet sjunker så kan/ska det ju inte sjunka längre än bröstvecket? Din klyfta ser fortfarande awsome ut ;)
Gilla
milo78

milo78

Kvinna ·

Supersnygga
Gilla
Stålkvinnan

Stålkvinnan

Kvinna ·

Vad är underpool?
Gilla
Opticruise

Opticruise

Kvinna ·

Stålkvinnan skrev:
Vad är underpool?
Underdelen/nederdeln på bröstet den delen som sitter under vårtgården ..
Gilla
Stålkvinnan

Stålkvinnan

Kvinna ·

Tack
Gilla
Smulis

Smulis

Kvinna ·

Opticruise skrev:
Smulis skrev:
Kikade på dina bilder och ditt ena bröstveck ser ju ut att sitta mkt högre upp än det andra..Eller överdriver bilden?Hur resonerar kirurgen kring det?Jag tänker att även om implantatet sjunker så kan/ska det ju inte sjunka längre än bröstvecket? Din klyfta ser fortfarande awsome ut ;)
Det stämmer och det stör mig mycket, tror inte bandet kommer hjälpa. Marcus har lovat flytta bröstvecket om det inte hänt nåt på kommande tre veckor. De vill inte flytta det för tidigt och jag har inte tid förrän efter mars typ, så vi får se utvecklingen :) Så i slutändan blir det nog bra! Tack, klyftan e fin!
Gilla
Opticruise

Opticruise

Kvinna ·

Smulis skrev:
Opticruise skrev:
Smulis skrev:
Det stämmer och det stör mig mycket, tror inte bandet kommer hjälpa. Marcus har lovat flytta bröstvecket om det inte hänt nåt på kommande tre veckor. De vill inte flytta det för tidigt och jag har inte tid förrän efter mars typ, så vi får se utvecklingen :) Så i slutändan blir det nog bra! Tack, klyftan e fin!
Låter toppen att du fått det löftet :)
Gilla
Smulis

Smulis

Kvinna ·

Opticruise skrev:
Smulis skrev:
Opticruise skrev:
Smulis skrev:
Låter toppen att du fått det löftet :)
Ja verkligen!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem