Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Darkness

Darkness

Kvinna ·

Söker er som lagt in 450-500 cc

Andra bröstoperationer

Hej. Den 17/12 är det min tur att opas. Jag börjar dock bli osäker nu på storleken. Vi har valt 500 cc, bakomplacering. Med ristestet och implantaten på kliniken kändes det bra, men just med implantaten var det ju sån kort stund man provade. Samtidigt så säger ju många att dom ångrar att dom inte tog större. Funderar på om man kanske ska lägga in 450 istället? 

Är  nu rädd att 500 kommer se alldeles för stort ut på mig. Jag har b-kupa i nuläget. Är normalviktig och ca 162 cm långa. Finns det någon med ungefär samma utgångsläge som la in ca 500 och kan visa bild?

Behöver råd! Rent spontant, hur skulle ni göra om ni var jag?

12

Sortera efter

Gelehallon89

Gelehallon89

Kvinna ·

Jag är 1,63 väger 55 o la in 450cc hade en b kupa innan. Jag opererades i måndags så mina är dock väldigt svullna än. Finns bild i galleriet :)
Gilla
Darkness

Darkness

Kvinna ·

Gelehallon89 skrev:
Jag är 1,63 väger 55 o la in 450cc hade en b kupa innan. Jag opererades i måndags så mina är dock väldigt svullna än. Finns bild i galleriet :)

Åhh, dina ser ut att bli jättefina! :) Nu blev jag ännu mer taggad! Men hur upplever du dina nu, om du bortser lite från svullnaden. Känns dom jättestora och ser dom gigantiska ut när du har kläder på dig eller känns dom ändå ganska proportionerligatill din kropp? Vet iof inte vad du har tänkt dig för resultat, ska det se naturligt ut eller mer åt fejklooken? För min del ska det ändå se så naturligt ut som möjligt men ändå stora.

Gilla
Gelehallon89

Gelehallon89

Kvinna ·

Tack! Jag är redan sjukt nöjd! Jag velade mellan 450 & 500 men blev 450 till slut heh :) med en lite pösig tröja så är dem inte stora alls. Eller Aa om man inte jämför med mina innan hehe jag tycker dem just nu är jätte stora o ser sjukt stora ut på mig men dem ska ju lägga sig lite :) jag vill gärna ha lite mot fejklooken men inte överdrivet så dessa blir nog bra på mig :)
Gilla
Gelehallon89

Gelehallon89

Kvinna ·

Men många säger ju att 50cc inte gör någon jätte stor skillnad så är du osäker så hade jag gjort 500 om du vill ha stora för bättre än o göra o tycka dem är små hehe
Gilla
Darkness

Darkness

Kvinna ·

Gelehallon89 skrev:
Men många säger ju att 50cc inte gör någon jätte stor skillnad så är du osäker så hade jag gjort 500 om du vill ha stora för bättre än o göra o tycka dem är små hehe

skönt att höra! :) Du måste lägga ut bild sen när svullnaden lagt sig mer! :)

Gilla
Bellziee

Bellziee

Kvinna ·

Jag var en A-kupa innan, lade in 505 cc, kolla mina bilder så ser du både före och efter-bilder samt hur det ser ut under kläder :D 505 blev perfekt på mig tycker jag, folk märker knappt att jag har sillisar när jag har kläder på mig:-)
Gilla
sourcherry

sourcherry

Kvinna ·

Jag har inte alls samma utgångsläge som dig. Men jag är lång och bred axlad, har 450cc men önskar att jag gjort lite mindre, men det är ju bara min personliga åsikt :) 

Gilla
peachpassion

peachpassion

Kvinna ·

Följer!
Gilla
peachpassion

peachpassion

Kvinna ·

Bellziee skrev:
Jag var en A-kupa innan, lade in 505 cc, kolla mina bilder så ser du både före och efter-bilder samt hur det ser ut under kläder :D 505 blev perfekt på mig tycker jag, folk märker knappt att jag har sillisar när jag har kläder på mig:-)
Grymt snygga måmåste jag säga!
Gilla
Darkness

Darkness

Kvinna ·

Bellziee skrev:

åhh dina blev jättefina! :) Tack för svar!

Gilla
Darkness

Darkness

Kvinna ·

sourcherry skrev:

Jag har inte alls samma utgångsläge som dig. Men jag är lång och bred axlad, har 450cc men önskar att jag gjort lite mindre, men det är ju bara min personliga åsikt :)

Tack för svar! Intressant att höra från den sidan också :)

Gilla
Presley

Presley

Kvinna ·

Har 450 cc 165 lång å 54 tung :) hade a kupa.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem