Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
BJ2012

BJ2012

Kvinna ·

Sova på mage med 500cc (eller större)?

Bröstförstoring

Jag vill kolla med er som opererat in 500cc eller större om man kan sova på mage med det?

Själv har jag 375 nu men funderar på att lägga in mera då jag tycker det är lite litet.

Älskar dock att sova på mage, vilket jag utan problem kan göra nu, men undrar nu om jag kommer uppleva det som obehagligt sen. Åsikter och erfarenheter tack. 

9

Sortera efter

Maxoanna

Maxoanna

Kvinna ·

Jag har inte sovit på mage på 10 år! Mycket obekvämt! Kanske det går med extremt mjuk säng :-) 

Gilla
Jockie

Jockie

Kvinna ·

jag har opererat in 500 cc men det var en vecka sedan så det är svårt för mig att säga, men om du kan sova på dina 375 cc kan jag inte tänka mig att 500 cc inte är något större problem :) 

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jag har inte haft några problem direkt ! Visst lite obekvämt kan de va men beror om du ligger helt platt på mage eller lite snett på mage om du förstår hur jag menar haha ? 

Gilla
Hunnybunny

Hunnybunny

Kvinna ·

Jag är också en sån som älskar och sova på mage, haha :) och när jag la in 450 cc var det inga problem! Nu har jag precis lagt in 695, så riktigt än kan jag inte ligga på mage eftersom det är så nytt men hoppas jag kan det sen :)
Gilla
citadellboobisar

citadellboobisar

Kvinna ·

jag med mina 800 har inga problem med att sova på magne...tog ett tag innan man vande sig men sen gick det

Gilla
Casiopeia

Casiopeia

Kvinna ·

Jag hade 500cc plusprofil coh2 bakom muskeln. Hade inga problem att sova på mage. Har nu återigen gått ner till 375 och hoppas ju att jag kan sova på mage igen när dom läkt.
Gilla
liha0206

liha0206

Kvinna ·

inga problem med mina 550 heller. Men man får rätta till dem ibland ;)

Gilla
Essy

Essy

Kvinna ·

Vad skönt att höra! Sova på mage är det bästa som finns! :D

Gilla
BJ2012

BJ2012

Kvinna ·

Tack snälla ni för svaren. Jag är en riktig "magsovare" -hoppas jag kommer kunna fortsätta med det.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem