Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
gasp

gasp

Kvinna ·

Specialbeställa implantat? Kostar? 1000-1200cc

Bröstförstoring

Ni med implantat över 900cc som måste special beställa era ,vad har de kostat? Gör alla kliniker det om man ber om det? Vilka? Finns de i gelehallon eller bara koksalt? Går det att få i det märket man vill ha? Tex allergan xtra hög profil 1100cc gelehallon. Jag skall givetvis kontakta min kirurg och fråga, men är nyfiken på om några här har lite fakta och erfarenheter? :)

15

Sortera efter

via_dolorosa

via_dolorosa

Kvinna ·

De flesta kliniker är inte så förtjusta i så stora implantat. Vet att det finns kirurger som gör detta. Kommer dock enbart på Citadell. Volvo242 har 1300cc gjorda av Citadell och du kan leta fram priset för hennes implantat bland hennes trådar, hon har inte varit aktiv på länge. Minns inte hur mycket extra hon fick betala. Ska du ev. nästa dubbla dina bröst? Har du bilder?
Gilla
via_dolorosa

via_dolorosa

Kvinna ·

Såg dina bilder nu, de är ju redan stora. Hur ska du kunna få plats med mer 🤭 Ja det blir till och bygga på enbart putet då tror jag 😎 Volvo242:s implantat är av gele. om jag minns rätt kan man få upp till 1900cc med gele. Kan ha fel. Jossan_80 har också bra koll på stora implantat men hon verkar inte heller vara så aktiv längre...
Gilla
gasp

gasp

Kvinna ·

Jag har "bara" 6,4 cm i put och till min kropp som är grovt byggd ser dom små och platta ut. Visst kan jag framhäva med rejäla bhar men vill ha den volymen alltid;) 10-11 cm put och 15cm breda , mina är 14,5 nu så bredare än 15 vill jag inte ha. Har ingen aning hur mycket cc de skulle Hamna på....? Volvo har 1500cc när jag frågade....( vilket är en smula större än jag tänkt ) Jag har 700 nu och de ser inte ut som 700 på mig :) tror jag får öka med 300cc minst för att få det put och volym jag vill ha. Jag har opats av citadell och hade velat ha Tuve igen då han redan gjort det en gång och "kan" mina bröst ^^ Ska fråga honom .
Gilla
via_dolorosa

via_dolorosa

Kvinna ·

På hennes sida står det att hon har 1300cc och det är vad det står i hennes tråd också!? När sa hon detta? Att hon har 1500cc? Platta é väl ändå lite o ta i hehe! Tycker dina bröst är så fina just nu nämligen, men vill du slå på stort så ska du även göra detta.
Gilla
gasp

gasp

Kvinna ·

Frågade på hennes instagram, men kanske blandar ihop henne med en annan..? :P Tack tack :) jo dom är kanon fina nu med, lite synd de inte finns större än 800cc, 800 skulle endast gett mig 1cm bredare och 1 mm mer put... Och dom som finns i 900 finns bara i super breda :/
Gilla
gasp

gasp

Kvinna ·

Nä de va en annan tjej , sorry:) , som gjort 1500cc hos Johan på Bella kliniken . Riktigt fina grejer !
Gilla
gasp

gasp

Kvinna ·

Har kollat de är lite för smala, och har knappt märkbart put till mig :/
Gilla
via_dolorosa

via_dolorosa

Kvinna ·

Läste ett pris runt 30.000kr för specialbeställda implantat plus orginalpriset då... eurosilicon kanske har något som skulle passa bättre? De ska ha smalare implantat med generöst put, kan vara värt ett försök o se i deras listor :) De hade enbart 13.6 i bredd och 7,7 i put i 800cc...
Gilla
via_dolorosa

via_dolorosa

Kvinna ·

Det var värt ett försök...
Gilla
gasp

gasp

Kvinna ·

Tack ändå :)
Gilla
Jossan_80

Jossan_80

Kvinna ·

Jo då har är visst aktiv. Jag är inne ofta. Vad exakt vill du veta? Är det bredd och put på ett par 1300cc eller.
Gilla
via_dolorosa

via_dolorosa

Kvinna ·

Jossan_80 skrev:
Jo då har är visst aktiv. Jag är inne ofta. Vad exakt vill du veta? Är det bredd och put på ett par 1300cc eller.
Men så kul att se dig igen! Har du kommit vidare i dina planer ännu? Kommer du ihåg put och bredd på 1300cc?
Gilla
Jossan_80

Jossan_80

Kvinna ·

Det sitter ett par 850 ultra höga nu framför muskeln. Så visst det tar sig! Men det blir inte 1300 för mig utan 1500 ultra höga! Hitta inte deras implantat lista bland mina papper just nu med jag har för mig att det var 100mm put och en bredd på 14cm eller något! Mina 1500 som är beställda och klara har måtten 165mm bredd 123mm put!!! Ska se om jag kan hitta deras implantats lista!!
Gilla
via_dolorosa

via_dolorosa

Kvinna ·

Jossan_80 skrev:
Det sitter ett par 850 ultra höga nu framför muskeln. Så visst det tar sig! Men det blir inte 1300 för mig utan 1500 ultra höga! Hitta inte deras implantat lista bland mina papper just nu med jag har för mig att det var 100mm put och en bredd på 14cm eller något! Mina 1500 som är beställda och klara har måtten 165mm bredd 123mm put!!! Ska se om jag kan hitta deras implantats lista!!
Ohhh vad spännande! Jag hoppas du kommer dela med dig av bilder 😉 När ska du få dina slutgiltiga meloner då? 165mm * 123mm låter helt galet hehe 🤭 Typ dubbelt upp emot mina i putet i alla fall! Jag tror du kommer bli riktigt snygg i dem. 👍
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jossan_80 skrev:

Det sitter ett par 850 ultra höga nu framför muskeln. Så visst det tar sig! Men det blir inte 1300 för mig utan 1500 ultra höga!
Hitta inte deras implantat lista bland mina papper just nu med jag har för mig att det var 100mm put och en bredd på 14cm eller något! Mina 1500 som är beställda och klara har måtten 165mm bredd 123mm put!!!
Ska se om jag kan hitta deras implantats lista!!

Gud så bra info! Har inte hittat rätt mått på 1500 innan. Bara sett tjejer som har fått riktigt fina 1500. Min resa mot 1500 kommer börja till sommaren eller början av hösten.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem