Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Ela

Ela

Kvinna ·

Stl 500cc???

Bröstförstoring

Hej alla brudar!!!

Börjar att dra ihop sig för bröstförstoringsop nu då :) hhiihi..

Men börjar att fundera lite om 500cc är för mycket (har ca 200cc egen vävnad). Så ni som lagt in 500cc bakom muskel, bara ungefär vilken bh storlek har ni nu??? 

11

Sortera efter

artgecko

artgecko

Kvinna ·

hur kommer det sig att du vill ha bakom?
har du 200cc egen vävnad är de rätt perfekt för framför skulle ja tro :)

Gilla
Mammis

Mammis

Kvinna ·

Oh, jag hänger på här och puffar, vill också veta! :) Har nästan 650cc egen vävnad men kan tänka mig att det blir knappt 300cc kvar efter ett lyft så....;)

Gilla
PowerS

PowerS

Kvinna ·

Jag har nu 65F, men hade rätt lite vävnad innan. Finns bilder om ni vill se

Gilla
gagge

gagge

Kvinna ·

Jag lyft också men hade 500cc egen vävnad o la in 550cc HP.... bilder finns här också.

Hade i citadell bh:n 80G, Nu i change basic 75H ( liiite liten, men funkar okej)

Gilla
guldskor

guldskor

Kvinna ·

Jag hade ca 250 innan, la in 580 cc och har 75 g/70 H.
Gilla
Angelica77

Angelica77

Kvinna ·

Är oxå jättenojjig för om 500cc är alldeles för stort. Har idag 410cc.

Sen är det ju jättesvårt att kolla bilder på en viss cc-mängd för alla tjejer är ju olika byggda. Nåt att tänka på..

Ett inplantat ser olika ut på olika tjejer. Man får ha i åtanke hur bred man är över bröstkorgen, axlar mm.

Men visst är det roligt att kolla....

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

När jag var på min konsultation fick jag bara veta bredden på min egna bröst (12,5 - 13cm) och att jag hade 0 i häng (alltså inget häng), har 75B nu typ och lite tomma upptill efter amning, men han sa inget om hur mkt egen vävnad jag hade och han ville lägga delvis bakom på mig 375cc/400cc mod plus.

Hur vet man att bakom är rätt allternativ??

mvh my

Gilla
mimmis_02

mimmis_02

Kvinna ·

Skall oxå lägga in 500cc! Har runt 200-300 egen vävnad och fått reda på jag får en BH-storlek på 75G/70H... Känns sjukt stort.. Skall tbax till kliniken igen och prova 450, 500 och 550! Skall även ha bakomplacering!!! =)

Gilla
Angelica77

Angelica77

Kvinna ·

mhilleberg skrev:

När jag var på min konsultation fick jag bara veta bredden på min egna bröst (12,5 - 13cm) och att jag hade 0 i häng (alltså inget häng), har 75B nu typ och lite tomma upptill efter amning, men han sa inget om hur mkt egen vävnad jag hade och han ville lägga delvis bakom på mig 375cc/400cc mod plus.

Hur vet man att bakom är rätt allternativ??

mvh my

Trodde att det bara efterfrågades med bakom muskeln som alternativ. Blev riktigt förvånad att det verkar vanligt med att vilja ha det framför.

Fördelar, nackdelar måste jag ta reda på.

Har idag bakom och det funkar ju mer eller mindre som en inbyggd bh.

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jag trodde oxå att det var vanligast och mest rätt med bakomplacering men jag är lite nojjig över komplikationer som kan tillstöta så som DB, muskelpåverkan, undermuskelhäng å allt de där!!

Därför känner jag ju lite de här med egen vävnad om man ska välja framför ist??

hmm det är lite förvirrande...

Gilla
gelehallonet

gelehallonet

Kvinna ·

jag hade 75a i strl innan vet inte vad jag hade för egen vävnad men knappt någon alls.. Hade inga bröst! La in 500cc bakom muskeln. Hade C-kupa någon dag efter op. och har D-kupa nu idag, efter lite mätningar, en vecka efter op. Men det ändrar sig säkert igen?
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem