Russinmagen
Kvinna ·
01 mar, 2014
Stor bukplastik 25/2 2014 div funderingar (Någon mer?)
BukplastikHej!
Sortera efter
Issa1975
Kvinna ·
01 mar, 2014
Russinmagen
Kvinna ·
01 mar, 2014
Russinmagen
Kvinna ·
01 mar, 2014
Issa1975
Kvinna ·
01 mar, 2014
Blomsterflickan
Kvinna ·
01 mar, 2014
Issa1975
Kvinna ·
01 mar, 2014
Blomsterflickan
Kvinna ·
01 mar, 2014
Russinmagen
Kvinna ·
01 mar, 2014
Jag har bara tagit av gördeln 1 gång än så länge och visst är man väl lite svullen men inte alls så farligt. Det "bullar" inte ut någonstans, är mer jämnsvullen från över navel och neråt samt ut åt sidorna.
Jag tycker att jag kunnat gå helt ok ändå. Första dagen jag var hemma kunde jag komma nästan helt rakt upp men iochmed dom säger man ska gå lite framåtlutad iallafall i 2 veckor för ärrens skull så gör jag det. Funderade nästan om de verkligen "sytt" ner ordentligt med tanke på hur uppsträckt jag kunde vara utan att det spände särskillt mycket. Nu såhär två dagar senare och jag gått mer framåtlutad så sträcker det mer - mest drekt när man har setat/legat under en längre stund.
Nej visst vill man vara försiktig så länge som möjligt. Men blir nog tufft när man är van att träna ca 4 pass/vecka.. Pu! Men det är det värt.
Issa1975
Kvinna ·
02 mar, 2014
Russinmagen
Kvinna ·
03 mar, 2014
Va skönt att allt såg bra ut!
Skulle vilja ha en ny gördel. Venusberget är lite svullet och den jag har skaver lite längst ner eftersom det är precis i linje med hårutväxten 🙁. Det är mest det som irriterar mig. Funderar på om man ska köpa en med ben eller en som är som en "body"? Gör mig så osäker eftersom de riktiga plastikop-gördlarna kostar så mycket. Men är rädd att de från lindex/twilfit är alldeles för ostabila eller vad man ska säga. Skulle ju ev kunna använda bägge nu dessa veckor i början...
Annars svider det lite bara ibland i snittet. Magmusklerna gör fortfarande ont såklart när jag råkar anstränga dom för mycket men det går lättare och lättare. Jag tror inte (?) att dom fettsög något på mig så som tur är slipper jag det onda.
Sandy85
Kvinna ·
07 mar, 2014
Russinmagen
Kvinna ·
08 mar, 2014
Hej Sandy!
Allt gick bra förstår jag? :)
Sandy85
Kvinna ·
09 mar, 2014
Wendela
Kvinna ·
10 mar, 2014
Oj, mad många olika tips man får.
Jag fick duscha redan dagen efter operationen på akademikliniken i Malmö, opererades 25/2 - 2014
Sandy85
Kvinna ·
10 mar, 2014