girlie
Kvinna ·
Stor skillnad mellan 320/400 och 580/630?
Hej vänner! Opererades 30 jan för andra gången. Från 320HP/400MP till 580UHP/630UHP. När vi tagit av mig tortyr bh:n för första gången morgonen efter operationen kan jag säga direkt att jag knappt såg ngn skillnad överhuvudtaget. Vet inte om jag gör det nu heller (har dock inte tagit av mig bh:n sen dess, utan bara sett mig själv med tortyr bh på i spegeln). Har jag blivit strlsblind eller vad är det med mig??? Kanske är brösten så spända att huden inte töjts för de nya implantaten...? Antat dock att jag blivit storleksblind. Skillnaden mellan de nya samt gamla implantaten är ändå 260cc och 230cc samt UHP. Men det kanske inte gör en stor skillnad ändå...men har iaf en önskan att gå upp 1-2 storlekar.
Sortera efter

Alma27
Kvinna ·

Alma27
Kvinna ·
hur går det med smärta föresten? Jag är lite orolig för det nu när jag vet hur det blir.Jag hade ont i ryggen efter första OP.

girlie
Kvinna ·

Alma27
Kvinna ·
Jag ska träffa min läkare 8/maj för slutresultat samt för konsultation för större implantat. Jag ringde faktiskt nyss till kliniken för att boka OP i september men schema är inte klar än så jag får vänta till mars och ska återkomma då sa hon. Men jag tror att jag har bestämmt mig till 100%. För varje dag som går så är jag säkrare. :) Jag hade jätte ont i ryggen så jag hoppas att det blir mildare den här gången. :)

girlie
Kvinna ·

Alma27
Kvinna ·
Jag ska betala 20 000 eftersom redan efter 2 veckor så var jag missnöjd och läkare sa att då betala jag bara för implantat. Min första OP gick på 54000. 49000 för Op och 5000 för kapselförsärking. mycket pengar för 2 st bollar haha

Anonym användare
Allt måste töja sig så tålamod ;) Plus att man är svullen och vätskig i kroppen i flera veckor, brösten ser mindre ut då för konturerna blir dolda

girlie
Kvinna ·

Alma27
Kvinna ·
Girlie tack :) <3

MissCharlotte
Kvinna ·
Jag gick själv upp 210cc och säger med att jag tycker absolut inte dte är någon skillnad eller jag personligen ser inte det haha! Fast sen när jag pratar med folk så tycker dom att brösten blitt/är större :P.

girlie
Kvinna ·

Svårt beslut
Kvinna ·

girlie
Kvinna ·
Hm. Nu skärmer du mig. Jag har 330 och vill ha större typ 500-600 är jag hoppas verkligen att jag kommer se skillnaden. Jag älskar mina nuvarande bröst när jag har bh eller bikini men inte med kläder på. Då syns dem knappt tycker jag :(