tjejen-medbobis
Kvinna ·
stor skillnad mellan 450 och 500 cc i mentor?
Hur stor skillnad är det mellan 450cc och 500cc?
Kommer det inte bli gigantiska på mig nu är det om storleken jag har panik ångest !!!
Jag har äntligen kommit fram till att jag väljer märket mentor , men så måsta jag grubbla över nu om storleken blir galen :(
Jag har 390 cc i egen vevnad utan häng jag vill ju fylla ut brösten med en rejäl storlek , men är rädd att de blir för stora!
På 450cc är det 12,7 bredd , och i 500 är det13,2 i bredd, båda är hög profil och textuerad .
Min bröst bredd är 12cm. Har stort mellanrum i mitten vill gärna minska det.
Vilken skulle vara bättre då för mig?
Snart op!
Tacksam för svar!
Sortera efter

tjejen-medbobis
Kvinna ·

Malin90
Kvinna ·

tjejen-medbobis
Kvinna ·
Malin 90 : tack för ditt svar !
Någn mer kanske ?

kjamjojon
Kvinna ·

Anonym användare
450 och 500 kommer ge samma bhstorlek, skillnaden är verkligen inte stor alls. Jag har haft samma bhstorlek med alla implantat jag haft.
Jag har ca 300 i egen vävnad och vi är ungefär lika stora i längd/vikt, jag har 600cc hp. Tror inte du behöver va orolig att 500 blir för stort..

tjejen-medbobis
Kvinna ·

tjejen-medbobis
Kvinna ·
450 och 500 kommer ge samma bhstorlek, skillnaden är verkligen inte stor alls. Jag har haft samma bhstorlek med alla implantat jag haft.
Jag har ca 300 i egen vävnad och vi är ungefär lika stora i längd/vikt, jag har 600cc hp. Tror inte du behöver va orolig att 500 blir för stort..

happyboobs
Kvinna ·

happyboobs
Kvinna ·

kjamjojon
Kvinna ·

tjejen-medbobis
Kvinna ·

tjejen-medbobis
Kvinna ·

tjejen-medbobis
Kvinna ·

kjamjojon
Kvinna ·

tjejen-medbobis
Kvinna ·

kjamjojon
Kvinna ·

tjejen-medbobis
Kvinna ·
Tack !
Nu har min kirurg skrivit tillbaka och han vill inte att jag ska ha för bredda implantat så500cc kan jag inte ta för det är 1,2 cm breddare än min bröstbredd så den fick jag strycka :(
Me han rekomenderade än enu större från mentor på 590cc men den är bara 12,6 i bredd ultrahögcoh 1.
Ochdenvill jag absolut inte ha inte så stora oc inte i coh 1 vill inte ha mjukastora bröst.
Så jag väntar på svar om det blir mentor 450cc i hög profil eller allergan soft touch 465cci ultrahög profil släta.
men jag lutar mest åt mentor av dessa två pga vill gärna inte ha släta.
Fortfarande inte bestämt .
Lycka till!

kjamjojon
Kvinna ·
Tack !
Nu har min kirurg skrivit tillbaka och han vill inte att jag ska ha för bredda implantat så500cc kan jag inte ta för det är 1,2 cm breddare än min bröstbredd så den fick jag strycka :(
Me han rekomenderade än enu större från mentor på 590cc men den är bara 12,6 i bredd ultrahögcoh 1.
Ochdenvill jag absolut inte ha inte så stora oc inte i coh 1 vill inte ha mjukastora bröst.
Så jag väntar på svar om det blir mentor 450cc i hög profil eller allergan soft touch 465cci ultrahög profil släta.
men jag lutar mest åt mentor av dessa två pga vill gärna inte ha släta.
Fortfarande inte bestämt .
Lycka till!

tjejen-medbobis
Kvinna ·

kjamjojon
Kvinna ·
Puff !