Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
tjejen-medbobis

tjejen-medbobis

Kvinna ·

stor skillnad mellan 450 och 500 cc i mentor?

Bröstförstoring

Hur stor skillnad är det mellan 450cc och 500cc?

Kommer det inte bli gigantiska på mig nu är det om storleken jag har panik ångest !!!

Jag har äntligen kommit fram till att jag väljer märket mentor , men så måsta jag grubbla över nu om storleken blir galen :(

Jag har 390 cc i egen vevnad utan häng jag vill ju fylla ut brösten med en rejäl storlek , men är rädd att de blir för stora!

På 450cc är det 12,7 bredd , och i 500 är det13,2 i bredd, båda är hög profil och textuerad .

Min bröst bredd är  12cm. Har stort mellanrum i mitten vill gärna minska det.

Vilken skulle vara bättre då för mig?

Snart op!

Tacksam för svar!

21

Sortera efter

tjejen-medbobis

tjejen-medbobis

Kvinna ·

Puff !

Gilla
Malin90

Malin90

Kvinna ·

Nu hade jag ingen vävnad alls men jag fick in eurosilicone 420cc som har måtten 13cm diameter och 4.7cm put. Min bröstbredd var strax under 12cm. Hade en glipa mellan påsarna mina innan och är än så länge jättenöjd med att de mellanrummet har minskats och tror mellanrummet blir jättebra :-)
Gilla
tjejen-medbobis

tjejen-medbobis

Kvinna ·

Malin 90 : tack för ditt svar !

Någn mer kanske ?

Gilla
kjamjojon

kjamjojon

Kvinna ·

Jag har också beslut ångest mellan 450 cc 500cc
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

450 och 500 kommer ge samma bhstorlek, skillnaden är verkligen inte stor alls. Jag har haft samma bhstorlek med alla implantat jag haft.

Jag har ca 300 i egen vävnad och vi är ungefär lika stora i längd/vikt, jag har 600cc hp. Tror inte du behöver va orolig att 500 blir för stort..

Gilla
tjejen-medbobis

tjejen-medbobis

Kvinna ·

kjamjojon skrev:
Gud de så svårt de här ! Vet inte vad jag ska göra . Vi tänker på samma implantat :)
Gilla
tjejen-medbobis

tjejen-medbobis

Kvinna ·

tin skrev:

450 och 500 kommer ge samma bhstorlek, skillnaden är verkligen inte stor alls. Jag har haft samma bhstorlek med alla implantat jag haft.

Jag har ca 300 i egen vävnad och vi är ungefär lika stora i längd/vikt, jag har 600cc hp. Tror inte du behöver va orolig att 500 blir för stort..

Ooo Så bra ! Vad har du för bh storlek nu? Kan du gömma brösten om det behövs vid olika tillfällen ? Jag har i klädes storlek 36 tror du jag kan ha samma storlek sen? Behövde du öka i storlek? Förstår inte varför min kirurg inte mejlar mig han brukar alltid svara snabbt . Men inte denna gången:((
Gilla
happyboobs

happyboobs

Kvinna ·

Hade förresten 275 cc i egen vävnad. Finns bilder i min profil både innan o efter.
Gilla
happyboobs

happyboobs

Kvinna ·

Jag valde också Mellan de två. Blev 500 :) ångrar inte idag att jag valde det, de är lagom till Mig. Vet tyvärr inte exakta mått men i vissa kläder är det lättare att dölja än med andra. Min kirurg sa att det är ungefär lika Mkt som en tandkrämstub från 450 till 500. Inte så Mkt :)
Gilla
kjamjojon

kjamjojon

Kvinna ·

tjejen-medbobis skrev:
kjamjojon skrev:
Gud de så svårt de här ! Vet inte vad jag ska göra . Vi tänker på samma implantat :)
Jag funderar på och över väga 500cc ska ha mento runda
Gilla
tjejen-medbobis

tjejen-medbobis

Kvinna ·

happyboobs skrev:
Jag valde också Mellan de två. Blev 500 :) ångrar inte idag att jag valde det, de är lagom till Mig. Vet tyvärr inte exakta mått men i vissa kläder är det lättare att dölja än med andra. Min kirurg sa att det är ungefär lika Mkt som en tandkrämstub från 450 till 500. Inte så Mkt :)
Såg dina bilder jättefina bröst ! Jag vill ha 500 pga den e breddade men storleksmässigt vet jag inte hur det hade sätt ut på mig bomber kanske :))
Gilla
tjejen-medbobis

tjejen-medbobis

Kvinna ·

kjamjojon skrev:
tjejen-medbobis skrev:
kjamjojon skrev:
Samma här ! Väntar fortfarande svar från min kirurg :( innan dess kan jag inte göra ett beslut vilken det blir så störigt! Men lycka till ! Skriv gärna vilken du kommer att välja :)kraaam
Gilla
tjejen-medbobis

tjejen-medbobis

Kvinna ·

Tin : jag läste en av dina trådar, att du fick struptur med allergan soft toch ! Har läst att Marina fick oxå en med allergan , då betyder det att implantaten är inte så säkra som dem påstår ,även om de har fler hölje än mentor . hur mår du nu efter allting? Hur känns brösten nu med de nya mentor implantaten ? Jag måste säga att dina bröst var väldigt fina med båda märkena ! Du har haft både släta och textuerade vilken kändes bättre ? Gled släta för mkt i brösten?
Gilla
kjamjojon

kjamjojon

Kvinna ·

tjejen-medbobis skrev:
kjamjojon skrev:
tjejen-medbobis skrev:
kjamjojon skrev:
Samma här ! Väntar fortfarande svar från min kirurg :( innan dess kan jag inte göra ett beslut vilken det blir så störigt! Men lycka till ! Skriv gärna vilken du kommer att välja :)kraaam
Okej spännande . När ska du göra din op och vart ?
Gilla
tjejen-medbobis

tjejen-medbobis

Kvinna ·

På citadell hos Tuve :) den 3 mars ! Väldigt nervös men samtidigt vill jag få det gjort !
Gilla
kjamjojon

kjamjojon

Kvinna ·

tjejen-medbobis skrev:
På citadell hos Tuve :) den 3 mars ! Väldigt nervös men samtidigt vill jag få det gjort !
Okej lycka till . De är snart mars . Jag ska 11 Mars längtar
Gilla
tjejen-medbobis

tjejen-medbobis

Kvinna ·

kjamjojon skrev:
tjejen-medbobis skrev:

Tack !

Nu har min kirurg skrivit tillbaka och han vill inte att jag ska ha för bredda implantat så500cc kan jag inte ta för det är 1,2 cm breddare än min bröstbredd så den fick jag strycka :(

Me han rekomenderade än enu större från mentor på 590cc men den är bara 12,6 i bredd ultrahögcoh 1.

Ochdenvill jag absolut inte ha inte så stora oc inte i coh 1 vill inte ha mjukastora bröst.

Så jag väntar på svar om det blir mentor 450cc i hög profil eller allergan soft touch 465cci ultrahög profil släta.

men jag lutar mest åt mentor av dessa två pga vill gärna inte ha släta.

Fortfarande inte bestämt .

Lycka till!

Gilla
kjamjojon

kjamjojon

Kvinna ·

tjejen-medbobis skrev:

kjamjojon skrev:
tjejen-medbobis skrev:

Tack !

Nu har min kirurg skrivit tillbaka och han vill inte att jag ska ha för bredda implantat så500cc kan jag inte ta för det är 1,2 cm breddare än min bröstbredd så den fick jag strycka :(

Me han rekomenderade än enu större från mentor på 590cc men den är bara 12,6 i bredd ultrahögcoh 1.

Ochdenvill jag absolut inte ha inte så stora oc inte i coh 1 vill inte ha mjukastora bröst.

Så jag väntar på svar om det blir mentor 450cc i hög profil eller allergan soft touch 465cci ultrahög profil släta.

men jag lutar mest åt mentor av dessa två pga vill gärna inte ha släta.

Fortfarande inte bestämt .

Lycka till!

Min läkare ville helst inte lägga i 500 cc på mig heller han rekommendera mig 450cc . Men jag funderar på och ta de ändå . Han vägrar ju inte . Han rekommenderade bara mig .
Gilla
tjejen-medbobis

tjejen-medbobis

Kvinna ·

Gå efter din magkänsla ! Jag kan tyvärr inte för han vill inte lägga in bredare på mig .
Gilla
kjamjojon

kjamjojon

Kvinna ·

tjejen-medbobis skrev:
Gå efter din magkänsla ! Jag kan tyvärr inte för han vill inte lägga in bredare på mig .
Jo jag får göra de
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem