Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Anonym användare

Anonym användare

Stora implantat 800cc.

Stockholm, Uppsala, Västerås mm

Hej på er alla.

Äntligen igår fick jag mina 800 cc bröst.Förrut hade jag 400 cc på ena och 500 cc på den andra och hade framför muskeln.Nu har jag 800 cc på vänstra bröst och 650 cc på högra bröst och bakom muskeln.Ni kan inte tro er vilken skillnad.Jag trodde att de skulle bli gigantiska, men det är de inte.De ser naturliga ut, bredare och äntligen känner jag inte kanterna.Jag är så nöjd.

Jag tänkte fråga kanske någon vet.Har jag nu 800 cc eller 650 cc?Räknas det stora imlantat eller mindre?När folk frågar ska man säga 800 cc eller 650 cc?Det är så svårt med ojämna bröst och olika implantat i storlek.

Bilder kommer....

Elvira

24

Sortera efter

zzofia

zzofia

Kvinna ·

Tycker det låter så konstigt. För när jag op så va det med en tjej som skulle göra storleks byte och fram flytt och hon blev behandlad precis som jag. :S Nu blir jag nästan lite rädd, jag vill inte bli behandlad så om jag kommer till baka och ska lägga i större!

Gilla
Lizzie

Lizzie

Kvinna ·

Hej Ella jag har oxå bakom muskeln och jag tyckte oxå mina kändes små i början men vänta bara dom kommer bli större

med tiden:) Muskeln får ge med sig o dom kommer ändra sig i ngr månader så ha lite tålamod (lättare sagt än gjort jag vet;) )

men dom kommer bli större så oroa dig inte över att dom är för små,vänta tills det gått ngr månader istället:)

Lycka till:)

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Vi har inte ens sett kirurgen efter op.Han gick bara hem.Jag som ville ställa några frågor, så blev det inte så.

Gilla
zzofia

zzofia

Kvinna ·

fast kirugen fick jag träffa dan efter så du kanske skulle få träffa han om ni skulle sovt över. fast han borde ju ändå kolla till er innan han gick hem även fast ni inte sov över tycker jag.....

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem