Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Babbsan

Babbsan

Kvinna ·

storlek 350 eller 375?

Bröstförstoring

Har op 4/4 men har lite funderingar fortfarande på vilken storlek jag ska ta. Provade 350 och 375 och fastnade för 375 på konsultationen men nu i efterhand börjar jag fundera om det kanske blir lite stort.. Det är Mentor, runda, mp, bakom muskeln. Har a- kupa nu och är lite kurvig i övrigt. Någon som har erfarenhet som kan ge mig tips? Vill gärna att det ska se naturligt ut:) Tack!

16

Sortera efter

LittleStar

LittleStar

Kvinna ·

buhu har samma problem haha
Gilla
happyjenniegbg

happyjenniegbg

Kvinna ·

känner exakt igen mig provade oxå 375 på min förstA konsulation velat oxå mellan 350 o 375.. är oxå rädd att de ska se för stort ut o för fejk.. är oxå lite kurvig.. provade lite över 400 och då såg ja tjock ut haha
Gilla
Babbsan

Babbsan

Kvinna ·

Åhh då ska du på din anda imorgon:) du kan väl berätta vad du kom fram till?
Gilla
Babbsan

Babbsan

Kvinna ·

Då är det ju dax för dig little star att bestämma dig.... Du har ju op imorgon! Gud va härligt!
Gilla
LittleStar

LittleStar

Kvinna ·

hahah jag vet :o har sagt 375 men tänk om det blir för stort.. men känner lite såhär.. att nu kör jag bara så får det bli som det blir haah
Gilla
happyjenniegbg

happyjenniegbg

Kvinna ·

japp skall träffa min kirurg imorn träffade bara en sköterska på min första .. jo ja skriver så fort ja vart där.. :)
Gilla
LittleStar

LittleStar

Kvinna ·

som min kirurg sa "Blir du missnöjd med 375 lär du garanterat bli missnöjd även med 350"
Gilla
happyjenniegbg

happyjenniegbg

Kvinna ·

visa bilder så fort du opererats littlestar har själv en halv 75 a så mina kommer se någolunda ut som dina så vore kul o se hur de blir :D
Gilla
LittleStar

LittleStar

Kvinna ·

Det ska bli! ;)
Gilla
happyjenniegbg

happyjenniegbg

Kvinna ·

perfekt :D är du inte nervös :O haha
Gilla
Babbsan

Babbsan

Kvinna ·

Kanske inte är så stor skillnad egentligen:) alltid ska man oroa sig för nått:)
Gilla
Babbsan

Babbsan

Kvinna ·

Synd...jag kan inte se bilder:(
Gilla
happyjenniegbg

happyjenniegbg

Kvinna ·

verkligen alltid skall man oroa sig ja tänkte såhär skall man lägga in kanske 325 men tänk så blir de aldeles för lite .. oså nu oroar ja mig att de kmr bli aldeles för stort me 375 elle 350 så ja inte vågar visa mig i bikini till sommarn HAHA usch vilka bekymmer..
Gilla
LittleStar

LittleStar

Kvinna ·

Happyjenniegbg: HAHAHA precis så har jag också haft! Så jäkla kul att man först nojar över att de ska bli för små och sen för stora elr vice versa hah!

Nej känner mig inte spec nervös faktiskt, har inte fattat det än. Är typiskt mig, kan inte fatta att någonting ska hända förens det verkligen händer. Har sagt till min mamma att om jag dör under narkosen så dör jag lycklig. Hon ba eh... SÄG INTE SÅ
Gilla
happyjenniegbg

happyjenniegbg

Kvinna ·

de e verkligen jätte svårt :P haha men man får nog lita mycke på sin kirurg :)

HAHAH va rolig du är :)
Gilla
Babbsan

Babbsan

Kvinna ·

Tack:) ja ska kolla det!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem