Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Anonym användare

Anonym användare

Storlek?! 390-450cc

Bröstförstoring

Nu velar jag lite mellan 390-450cc

Vill att de ska se ut; Mitt imellan naturliga och på vippen förstorade bröst. (Ganska Stora).

Förslag någon?!!

13

Sortera efter

sia78

sia78

Kvinna ·

du kommer inte att se någonskillnad på 60cc..jag gjorde det inte på 100cc.

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Hört att det "försvinner" en del när det kommer innanför kroppen så kanske lika bra att köra på den större.

Är du nöjd med ditt val av storlek?!

Gilla
Emeli

Emeli

Kvinna ·

Vi har nästan samma längd och vikt, och vad jag har fattat sÅ kommer 410 cc ultra high se rätt stort ut på mig, jag är ju ute efter en plastig look ;p så tro att du ska satsa på något liknande om du vill att man ska se att dem är stora :) när opererar du dig ? :)
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Vad spännande för dig!! =) Ska bli kul att se sen hur det blev!! ^^ Om du fortsätter att ha kvar sidan?! :P Ja, jag tror vi e ute i samma sväng... Vill inte uppleva känslan av att de känns för små när jag väl bestämt mig för att göra det vill jag ju ha ett Ordentligt resultat!!! Tror iaf att det lutar åt 450cc. ;) Ska ringa på måndag och boka op tid förhoppningsvis i mitten på april!!
Gilla
GoldenHeart

GoldenHeart

Kvinna ·

Jag hade kört på 450cc, hög eller ultra hög profil :)

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Tack för tipset!! ;)

Gilla
Emeli

Emeli

Kvinna ·

Jadå jag kommer ha kvar sidan :p jag funderade ju också på större än 410, men min kirurg säger att jag inte få in mer för att jag har fruktansvärt liten bröstkorg :/ och sen märker man ju tydligen inte någon skillnad på 30 g :p så jag få väl vara nöjd ! :)
Gilla
Emeli

Emeli

Kvinna ·

Förresten hur mycket egen bröstvävnaf har du ? Det gör ju endel också! Jag har 275cc nu :)
Gilla
sia78

sia78

Kvinna ·

Jag är rätt nöjd, men kunde lätt valt 500...vid första optrodde jag att 350 skulle se stort ut men jag kunde lätt dölja dom i en sprtbh.

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Vad Bra!! =) Ja, man måste ju anpassa det till vilken kroppsform man har. Vill ju inte öka risken för komplikationer i onödan. Blir nog säket jätte bra! =)

Gilla
Sol71

Sol71

Kvinna ·

Jag har 440 g och valde mellan 390 och detta och jag tycker att mina är för stora. Funderar allvarligt på att göra om och gå ner i storlek. Men du vill ju ha på vippen för stora och det är så jag känner nu. Fast mer än på vippen. Jag vill nog ha en C kupa egentligen och nu har jag 75 E, 80 D och det känns gigantiskt.

Lycka till!

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Har ingen aning om hur mycket bröstvävnad jag har, men skulle kanske gissa på ca;250cc??!! :P
Gilla
Sjörövare

Sjörövare

Kvinna ·

Du har samma kroppstyp som mig då ungefär o 450 kommer att bli perfekt! ;)
stora, men går att dölja om man vill. 

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem