marie73
Kvinna ·
storlek 400cc
kan man ändra sig på operationsdagen om man vill ha en större storlek än den som bestämdes på konultationen?
Sortera efter

Guppi
Kvinna ·

marie73
Kvinna ·
aha jag ska operera mig på akademikliniken i göteborg. fär väl hoppas att dom inte har den reglen:)

sara93
Kvinna ·

marie73
Kvinna ·
¨får nog göra det, ring och fråga om man måste ha bestämt sig innan operationsdagen.

miss molly
Kvinna ·

hejsanhoppsam
Kvinna ·

marie73
Kvinna ·
hade tänkt mig uhp 400cc men vet inte kanske e för stort för mig . Är ju inte så stor 164 cm lång å 52 kg

hejsanhoppsam
Kvinna ·

Jagvetintejag
Kvinna ·

AlexL
Kvinna ·
Jag ändrade från 450 till 400 för att det inte skulle kännas för stort och nu efteråt är jag glad för det. Är gott o väl lagom med 400. :) Visst är det snyggt med stora bröst men det ska inte va ett hinder i vardagen, så kände jag. Tränar o flänger runt mest hela tiden.

marie73
Kvinna ·
nu har jag bestämt mig de kommer att bli 400cc hp :) jag hoppas att jag blir super hot i mina nya tuttar :) sedan blir de att gå på äventyr i bh-djunglen å hitta snygga bhar :)

AlexL
Kvinna ·
Kommer bli grymt.
Jag längtar också till bh-djungeln sen när brösten läkt :)

Bajlan
Kvinna ·

Jagvetintejag
Kvinna ·

marie73
Kvinna ·
jag tror dina 450cc kommer att bli jätte fina när svullnade släppt😀 vi är ju nästan lika lång å snar lika i vikt så jag tror vi valt bra cc på våra implantat👍 nu har jag lite mer än en vecka kvar till op , börjar känna av nerverna .