Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
marie73

marie73

Kvinna ·

storlek 400cc

Bröstförstoring

kan man ändra sig på operationsdagen om man vill ha en större storlek än den som bestämdes på konultationen?

15

Sortera efter

Guppi

Guppi

Kvinna ·

Det är olika på olika kliniker. Jag opererades på citadellkliniken och där skulle man ha bestämt sig 2 veckor innan op.
Gilla
marie73

marie73

Kvinna ·

aha jag ska operera mig på akademikliniken i göteborg. fär väl hoppas att dom inte har den reglen:)

Gilla
sara93

sara93

Kvinna ·

Jag ska operera mig om 1,5 vecka och jag velar fortfarande. Men ring och prata med dem så de åtminstone är förberedda så borde det inte vara något problem :)
Gilla
marie73

marie73

Kvinna ·

¨får nog göra det, ring och fråga om man måste ha bestämt sig innan operationsdagen.

Gilla
miss molly

miss molly

Kvinna ·

Jag opererades med på citadellkliniken och jag bestämde samma dag som min operation.
Gilla
hejsanhoppsam

hejsanhoppsam

Kvinna ·

Sålänge du inte ska ha någon speciell storlek som ska specialbeställas så är det nog ganska lugnt :) a.k har nog ett ok lager av "vanliga" storlekar som de flesta stora klinikerna :)
Gilla
marie73

marie73

Kvinna ·

hade tänkt mig uhp 400cc men vet inte kanske e för stort för mig . Är ju inte så stor 164 cm lång å 52 kg

Gilla
hejsanhoppsam

hejsanhoppsam

Kvinna ·

Har de implantaten :) Är 3-4 cm längre på 50 kg :) Hade 265 g innan. Jag tycker mina känns små med 400. Hade dock inte mkt till bröst innan och ett för litet mellanrum så inte mkt att jämnföra med mina :) men jar en bild uppe, de är inne på v 3 nu bara så inte uppe med någon ny bild än
Gilla
Jagvetintejag

Jagvetintejag

Kvinna ·

Jag ska operera mig nästa vecka, ska lägga i 450, ville lägga i 400 men hon sa att 50 försvinner så hon tyckte ja skulle ta 450 om ja ville ha 400.. velar dock än men har två vänner som lagt i 450 samt 550 och på dem ser de bra ut och de båda är ungefär samma längd och vikt som mig.. jag är 164 cm och väger 55 kg .. men så himla svårt att vet exakt hur de blir eftersom alla ser olika ut och får olika resultat.. men tror jag kmr stå fast vid 450 för jag kmr nog ångra mig jättemycket om jag ändrar till 400 och så blir de för smått..
Gilla
AlexL

AlexL

Kvinna ·

Jag ändrade från 450 till 400 för att det inte skulle kännas för stort och nu efteråt är jag glad för det. Är gott o väl lagom med 400. :) Visst är det snyggt med stora bröst men det ska inte va ett hinder i vardagen, så kände jag. Tränar o flänger runt mest hela tiden.

Gilla
marie73

marie73

Kvinna ·

nu har jag bestämt mig de kommer att bli 400cc hp :) jag hoppas att jag blir super hot i mina nya tuttar :) sedan blir de att gå på äventyr i bh-djunglen å hitta snygga bhar :)

Gilla
AlexL

AlexL

Kvinna ·

Kommer bli grymt.

Jag längtar också till bh-djungeln sen när brösten läkt :)

Gilla
Bajlan

Bajlan

Kvinna ·

Roligt att du bestämt dig :) själv har jag lagt 400. Opererades i november. Hade jag fått bestämma nu hade jag valt minst 450 troligen 500cc. Men man kanske blir storleksblind också! Hade 70B innan. Nu har jag bara sport-bh. Längtar verkligen till man kan köpa fina BHn. Lycka till
Gilla
Jagvetintejag

Jagvetintejag

Kvinna ·

Jag op mig i torsdags förra veckan och la i 450cc , som de känns just nu är de förstora.. ångra jag inte tog 350-400cc ändå.. men de kanske känns större i början pga de inte är på rätt plats å svullna?
Gilla
marie73

marie73

Kvinna ·

jag tror dina 450cc kommer att bli jätte fina när svullnade släppt😀 vi är ju nästan lika lång å snar lika i vikt så jag tror vi valt bra cc på våra implantat👍 nu har jag lite mer än en vecka kvar till op , börjar känna av nerverna .

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem