Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
OP Göteborg

OP Göteborg

Kvinna ·

Storlek 70B nu , 400cc , storlek? bilder?

Bröstförstoring

Om man har 70B nu , i HM bh. När man lägger in 400cc vad kommer man få för storlek ungefär då? Någon som har bra före och efter bilder på det? :)

14

Sortera efter

Sandra1113

Sandra1113

Kvinna ·

Följer :) undrar det samma nämligen.
Gilla
slk

slk

Kvinna ·

Hade 75b i hm bh och la i 450! Kika på min sida om du vill =) vi har ungefär samma mått också!
Gilla
OP Göteborg

OP Göteborg

Kvinna ·

Gud det känns som att ju mer man funderar på detta desto större vill man ha! Dina såg fina ut men är ju ändå 50 mer än vad jag tänkt och började tänka på 250-300 haha har du någon bild ifrån sidan med? :)
Gilla
Darkness

Darkness

Kvinna ·

Jag hade 70B och la in 500. Vet dock inte riktigt min rätta storlek ännu efter op'n men om man skulle gå efter hm-storlekar så kanske F-kupa. Det låter väldans stort men tycker inte det ser så stort ut ändå. Visst, dom är stora men inte gigantiskt stora.

Gilla
OP Göteborg

OP Göteborg

Kvinna ·

Känns som att man blir lite blind när man letar runt på denna sidan, Jag är ganska smal i överkroppen så 400 blir nog lagom på mig men är svårt! Och man vill ändå gärna se andra resultat med 400cc. Jag vill inte göra bomber men känner lite att lägger man ut en hel del pengar så vill man ju att de syns lite med :) Men såklart resultat runt omkring det med eftersom att jag fortfarande funderar :)
Gilla
slk

slk

Kvinna ·

Har tyvärr ingen sidobild men gå in på www.loveyourlook.com Där kan man söka implantatstorlekar och hur stora dem var innan! Suuuuperbra sida!
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jag hade 75B innan och har lagt in 410cc Har en bild i galleriet plus min profilbild. Nu efteråt har jag storlek 65H på Change. Vill jag komma billigare undan så kan jag ha 70F på Lindex oxå, men de sitter inte riktigt lika bra. :)
Gilla
Ekm

Ekm

Kvinna ·

Jag har lagt in 440/400 cc (liten sidoskillnad) och landade på 70 G i Abecitas. Hade 75 B innan op men förmodligen var det inte rätt storlek.
Gilla
OP Göteborg

OP Göteborg

Kvinna ·

slk Tack ska kolla upp den! Kidney:Jag kan bara se din profilbild, kanske är för att ja bara är brons? Men den ser riktigt snygg ut!! Ni är ju runt min längd och vikt , känns storleken bra eller hade ni velat ha större/mindre? :)
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

OP Göteborg skrev:
slk Tack ska kolla upp den! Kidney:Jag kan bara se din profilbild, kanske är för att ja bara är brons? Men den ser riktigt snygg ut!! Ni är ju runt min längd och vikt , känns storleken bra eller hade ni velat ha större/mindre? :)
Tack! Den bilden är kanske en månad efter operationen så de är finare nu :) Jag tycker storleken känns bra! Jag ville göra minsta möjliga för att fixa mitt häng så jag var egentligen aldrig ute efter stora tuttar. Nu fick jag ju självklart de ändå.. Haha. men jag är nöjd.. Skulle nog kunna bära upp ännu större tuttar, de ser inte onaturligt stort ut just nu lixom.
Gilla
OP Göteborg

OP Göteborg

Kvinna ·

Kidney skrev:
OP Göteborg skrev:
Tack! Den bilden är kanske en månad efter operationen så de är finare nu :) Jag tycker storleken känns bra! Jag ville göra minsta möjliga för att fixa mitt häng så jag var egentligen aldrig ute efter stora tuttar. Nu fick jag ju självklart de ändå.. Haha. men jag är nöjd.. Skulle nog kunna bära upp ännu större tuttar, de ser inte onaturligt stort ut just nu lixom.
Ja det ser snyggt ut! Jag vill inte göra jätte stora heller men ändå större :) Det ser ut på bilden som att vi har ganska lik överkropp annars, så det känns bra att se! Haha Riktigt snyggt :D
Gilla
OP Göteborg

OP Göteborg

Kvinna ·

Ekm skrev:
Jag har lagt in 440/400 cc (liten sidoskillnad) och landade på 70 G i Abecitas. Hade 75 B innan op men förmodligen var det inte rätt storlek.
Har du några bilder? :)
Gilla
Sandra1113

Sandra1113

Kvinna ·

Vad kan man förvänta sig att det blir för visuell storlek? Om man har 70/75B och lägger in 400cc bakom alltså.
Gilla
Ekm

Ekm

Kvinna ·

OP Göteborg skrev:
Ekm skrev:
Har du några bilder? :)

Har en bild på min sida men det är relativt snart efter op.  

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem