Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
volvo242

volvo242

Kvinna ·

Storlek på 1000cc implantat,nån som vet.

Bröstförstoring

Hej jag undrar om det finns någon som vet vad det är för diameter och projektion på 1000cc implantat?

7

Sortera efter

Anonym användare

Anonym användare

Finns det så stort i silikon utan att specialbeställa? Perthese har ju 910cc som är 16,5 i bas och 6,9 i proj. Jag var sugen på dom men kkab använder inte dom. Ivan tyckte dom var för mjuka och hade för tunnt hölje. När jag pratade större implantat med dom så sa dom att man kan specialbeställa men att det är mkt dyrare..
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Finns det så stort i silikon utan att specialbeställa? Perthese har ju 910cc som är 16,5 i bas och 6,9 i proj. Jag var sugen på dom men kkab använder inte dom. Ivan tyckte dom var för mjuka och hade för tunnt hölje. När jag pratade större implantat med dom så sa dom att man kan specialbeställa men att det är mkt dyrare..
Gilla
volvo242

volvo242

Kvinna ·

Ja det finns nästan hur stora som helst,men ja man måste tyvär specialbeställa så det blir lite dyrare.

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Hur går man tillväga om man vill beställa större vet du det?? Kontaktar man tillverkaren eller fixar kliniken man valt det? Vet ju att linden87 beställt stora inlägg någonstans men det skulle ju kosta närmare fyrtiotusen för bara inläggen... Blir ju dubbelt så dyrt med allt då , hua ! Har ju redan lagt nästan femtiotusen och räknar med trettio till nu... Men samtidigt om man väl gör större vill man ju att det ska synas... Mvh Christine
Gilla
volvo242

volvo242

Kvinna ·

Googla efter ett företag som heter Sebbin..dom gör större implantat..jag hittade ett namn på en återförsäljare som jag mailade och ställde lite frågor.Lycka till

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Tusen tack 
Gilla
Kitty007

Kitty007

Kvinna ·

anonym skrev:

Hur går man tillväga om man vill beställa större vet du det?? Kontaktar man tillverkaren eller fixar kliniken man valt det? Vet ju att linden87 beställt stora inlägg någonstans men det skulle ju kosta närmare fyrtiotusen för bara inläggen... Blir ju dubbelt så dyrt med allt då , hua ! Har ju redan lagt nästan femtiotusen och räknar med trettio till nu... Men samtidigt om man väl gör större vill man ju att det ska synas... Mvh Christine

Herregud vad dyrt :o Vilket märke var det??
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem