Minijag
Kvinna ·
28 apr, 2019
Storlek på implantat vid 150 cm lång
Andra bröstoperationerEfter att jag nu har gått ner 42,5 kilo och är snart i mål så har jag nu ett tag funderat på ett bröstlyft och även lägga in implantat. Har bokat tid för konsultation i juni på tre olika kliniker och kollar så klart runt och funderar på hur jag vill att mina bröst ska se ut. Min fråga är hur stora implantat har ni som är ca 150 cm lång? Jag är ju ganska kort och vill verkligen inte ha för stora bröst, men vill i alla fall ha så stora som det går till proportionerna till min kropp. Klart att alla har olika förutsättningar när det gäller storlek men ändå intresserad av att veta hur stora implantat ni valt som är korta i rocken. Tack :-)
Sortera efter
TyTy
Kvinna ·
28 apr, 2019
Minijag
Kvinna ·
28 apr, 2019
BoobFlower
Kvinna ·
28 apr, 2019
Minijag
Kvinna ·
29 apr, 2019
TyTy
Kvinna ·
29 apr, 2019
Tack för svaret, är svårt det här med och veta exakt hur man vill ha det och hur det kommer att se ut. Och alla tips är välkomna ;-) ska bla till Proforma för konsultation. Vad fick dig att välja dem?
BoobFlower
Kvinna ·
29 apr, 2019
Tack för ditt svar, ja man kanske ändrar sig efter konsultationen. Det är ju något man inte varit med om och plastikkirurgen vet ju bäst :-). Såg att du ska göra på nordiska kliniken. Jag ska dit för konsultation i juni. Vad fick dig att välja dem?
Minijag
Kvinna ·
29 apr, 2019