Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
marialola

marialola

Kvinna ·

Storleks fråga 350 eller 375?

Bröstförstoring

Jag provade implantatet en gång till och tyckte att 390 va lite för stor så jag undrar om det betyder att jag kommer tycka att 375 är det med :/.Ni med 375 va tycker ni om storleken,är ni nöjda eller finns det även er som har ångrat att ni inte valde mindre?

14

Sortera efter

hallons

hallons

Kvinna ·

Hej! Jag va osäker på storleken och tyckte att 375 va alldelse för stort när jag opererades för 1 år sen, vilket det inte var. I fredags gjorde jag en omoperation till 500cc vilket inte heller känns för stort trots att de är svällda. Jag rekommenderar att du tar den större storleken med tanke på din längd också. 
Gilla
UVersion

UVersion

Kvinna ·

Ta 375, du kommer nog ångra dig annars. Jag har 350 och önskar att jag skulle gjort iallafall 400
Gilla
marialola

marialola

Kvinna ·

Jag provade 350 och tycker att det är helt ok lite stora men inte för stort så jag tänkte ta 375 ifall det "försvinner" lite cc om man läger bakom.Hur mycket kan man förlita sig på implantat provning blir det ungefär samma storlek efter operationen?Va har ni upplevt?Jag är förvirrad min op är om 8 dagar och jag vill inte ångra mig efteråt.
Gilla
Smileon

Smileon

Kvinna ·

Det är så pyttelite skillnad i cc att du knappast kommer att märka någon skillnad mellan de två. Singla slant. :)
Gilla
Jossan_80

Jossan_80

Kvinna ·

25cc är ingen skillnad hur du än vrider och vänder på det som kommer skillnaden inte att synas. Men efter som du värka tycka att 350 ser litet ut så kommer 375 göra det med lika så 400 du måste upp i minst 100-150cc för att det ska bli synlig skilbad. Vill du inte att dom ska se så stora ut så ta en lägre profil bara. Men är du orolig att det blir litet så bör du prova 450. Sen är det väldigt många som önskar att dom valde större implantat. Det är faktiskt bättre att ta i när det gäller strl. Så man inte känner att dom blev försmå och att man betalat en massa pengar på något man ändå känner att man får göra om sedan. Lycka till
Gilla
83Tina

83Tina

Kvinna ·

Jag valde mellan 350 och 375 och såg på 3d simulering, då tyckte jag 375 såg nästan för stort ut och 350 lagom. Även om det inte är mycket skillnad och jag är jätte nöjd med min storlek så ångra jag mig ibland att jag inte tog 375.
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Håller med jossan, 25cc är pyttelite och syns inte. Vill du ha märkbar skillnad ska du gå upp eller ner åtminstone 100cc. 
Vid min senaste korr byttes implantaten till 90cc större. Har fortfarande samma bhstorlek som innan.. 
Gilla
marialola

marialola

Kvinna ·

Tack alla!Jag provade 350 och det tycker jag är helt ok och vill ha den storlek ungefär men jag är rädd att när de är väl i kroppen att det kommer blir mycket mindre eftersom vissa säger att det inte blev så som de hade tänkt sig osv.Jag undrar kan det blir jätte stor skillnad mellan storleken på implantat när man provar och efter operationen?Provade 390 och kände att det är lite för stort med tanke på min utgångs läge och hur mycket det egentligen kommer få plats och va som kommer passa mig bäst.Jag visste inte att storleken beror på profil,betyder det att hp ser ut större än t.ex. mellan?Tyvärr kan jag inte välja en annan profil för det skulle inte passa min bröstkorg :(.Ohhhh jag visste inte att det här med storlek ska vara en pain in the ass hela tiden!
Gilla
carromedk

carromedk

Kvinna ·

Jag tycker att när man provade implantaten på konsultationen såg dom mke större ut än va dom gör efter op..
Gilla
stjärnan82

stjärnan82

Kvinna ·

Har velat med samma grej i 3 månader och måndag ska jag opereras och har bestämt att 2,5 matsked mer blir perfekt... Jag e liten o ganska kurvig i mig själv...men ivan får som sagt ge förslag
Gilla
marialola

marialola

Kvinna ·

carromedk skrev:
Jag tycker att när man provade implantaten på konsultationen såg dom mke större ut än va dom gör efter op..
Det är vad jag är rädd för :(.Men när ska man slappna av jag vill inte ha jätte stora bröst heller...
Gilla
carromedk

carromedk

Kvinna ·

Jag har 380 extra hög.. kan fortfarande klä mig så dom inte ser stora ut.. o självklart kan ja klä mig så dom gör det med:-)
Gilla
Sandrupp

Sandrupp

Kvinna ·

Svårt val! Jag håller också på att välja mellan 350 och 375 cc fast hp. Men tycker att de ser för stora ut för min smala kropp när jag provat implantaten... Klurigt!
Gilla
Charline

Charline

Kvinna ·

Ser på din profilbild att du och jag är rätt lik bröstmässigt så skulle gärna veta vad du kommer välja i slutändan :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem