Tessos
Kvinna ·
Storleksbyte, vad tror ni om 500 cc på mig?
Vill ha större, men vet inte om det är värt det... har 300 idag och tycker dom är lite för små, trivs med dom ganska bra utan kläder men med kläder ser dom inte alls stora ut, funderar på att byta till 500 cc. Men jag är väldigt smal och tunn... 164 cm lång och väger 50 kg, 68 cm under brösten... vad tror ni?
såhär ser dom ut nu, 300 cc
Sortera efter

Tessos
Kvinna ·

Anonym användare

Juli11
Man ·
Jag tror säkert att 500 skulle passa dig men jag tycker du har skitfina bröst nu. Men det är ju du och inte jag som ska ha dem 😉

tinkerbell1
Kvinna ·
Förstår hur du känner men säger som ovanstående,är det värt att gå igenom en op till? 500cc ger dig en skillnad säkert men 550 skulle jag nog välja om jag var du så det verkligen blir skillnad -50 samt synligt 200cc i skillnad
berätta vad du besstämmer dig för=) tänk också på att om dom känns osynliga nu i kläder etc,vänta tills du får ha push o liknande,DÅ kan du få dina 300 att bli MAFFIGA.Bestäm inte innan du kännt efter med andra bh:ar än osexiga läkningsbh:ar=)
Om jag alltid skulle gå i abecitas iris t.ex som jag har som stödbh tills det gått 3må vilket är snart,så skulle jag tycka det var alltföt trist,men har testat nu med andra roligare bh:ar under kläder,samt med urringning o allt sitter blir HELT annorlunda,blir jättebra o brösten ser dubbelt så stora ut🤭.
ingen?