denrosabilen
Kvinna ·
Storleksförlsag 177 cm
Hej! Skulle vilja ha lite hjälp med storleksförslag. Har i nu läget A kupa och är 177 cm lång och väger 65 kg. Vill att det ska se naturligt och proportionellt ut till min kropp. Tror att jag vill ha runda MP men mer vet jag inte. Hur många cc skulle ni välja? Har provat ristestet men det gav mig ingeting, tyckte det var svårt att föreställa mig hur det skulle se ut i verkligheten...
Sortera efter

Sc11
Kvinna ·

Miss_V
Kvinna ·
Vad har du för storlek nu? Jag är 174 cm och väger 57kg, la in 375cc. tycker mina ser lagom ut, ville inte heller ha för stora. Du kan säkert ha runt 400-450. Om du ska ha MP eller HP går ju inte att väja innan, beror ju helt på din bröstbredd och dur stora implantat du väljer.

Chicababe
Kvinna ·

Anonym användare
Jag är 178/62, lade in 385 hög profil för två veckor sedan. Hade lätt kunnat lagt in lite större men jag har tunn hud och är ganska kantig på överkroppen, vill inte ta i för mycket.

LipziL
Man ·
Jag är 156 cm och har lagt in 610 cc. Det ser ut som att jag har stora bröst, men dom passar fortf min kropp. Hade 300/350 cc innan jag bytte till dom här och det såg väldigt normalt ut. Skulle tro att 450 cc sitter fint på dig om du vill ha ett "normalt" utseende och inte sticka ut liksom.

via_dolorosa
Kvinna ·
Jag är 176 och väger 72kg. Jag är en kurvig tjej mé breda höfter, antagligen bredare än er andra lättviktare 😉 Skämt osido, jaghar i dagens läge 600 & 650cc HP. Jag har fortfarande mycket större omkrets runt rumpan än brösten. Jag tycker inte de ser stora ut, de försvinner helt i vissa klädesplagg. Dock ser de stora ut i en avslöjande urringning eller om jag skulle sätta på mig vissa modeller av bikini. Men i det stora hel så är de helt lagom eller lite åt det mindre hållet i jämnförelse mé min vriga kropp.
Jag är supernöljd mé mitt storleksval. Bilder finns både nakna och påklädda i min profil.

denrosabilen
Kvinna ·
Tack för alla bra tips! Kan vara bra att veta ungefär var man kan tänkas hamna. Vill gå på konsultation på citadellkliniken Cosmo men kan inte bestämma mig för hos vem. Måste man läsa på mycket innan konsultation? Känns som att en halvtimma är så lite tid... vad ska man ställa för frågor? Är det dumt att kika runt för mycket på olika resultat? Tänker att det kanske inte alls blir lika bra med mina förutsättningar. Vet ju vad jag vill ha men är rädd för att det kanske inte alls blir så. Någon mer som känner som jag?
Sc11: Såg att du skulle opereras av Tuve, har du varit på någon mer konsultation på Citadellkliniken? Är nyfiken på Cosmo, men har läst att han kan vara lite snorkig eller otrevlig.. ? Hur är Tuve? :)

denrosabilen
Kvinna ·