Majken80
Kvinna ·
Storleksfråga - 250cc för lite?
Var på konsultation hos Helena på Citadell i fredags och fick prova implantat i bh. Jag fick aldrig se hur stora de var men var inställd på max 300 innan jag kom. De först hon la i kändes alldeles för stora. Efter en minskning kändes de mer ok men fortfarande lite väl stora. Minskade en gång till och det kändes bra. Naturligt och snyggt. Det visade sig vara 250cc (eller egentligen lite mindre men det blir 250cc hon lägger in för att jag skall få samma storlek efter operation). Vilket jag iofs varit inställd på lite innan men nu börjar jag bli nervös... borde man ta lite mer? Hur har ni tänkt?
Sortera efter

Lilleskutt1
Kvinna ·

Majken80
Kvinna ·
Superfina! Vi är typ lika långa och väger ungefär lika mycket också så det borde bli bra på mig med. :)

Majken80
Kvinna ·
Märker vänner och famlij att ni opererat er, ni som har lagt in ca 250cc?

KimLand99
Kvinna ·

Majken80
Kvinna ·

Anonym användare
Den här kommentaren har dolts eftersom den inte földe forumets riktlinjer

KimLand99
Kvinna ·

Isali
Kvinna ·

Zinya
Kvinna ·

Zulavip11
Kvinna ·
Jag op för 5 dagar sen. Jag la in 350 cc bakom muskeln. Jag velade mellan 300 och 350 cc. Jag är så glad att jag valde 350. Det stämmer verkligen att mycket försvinner om man väljer att lägga bakom muskeln.
Jag ä 164 och 57 kg.
Tycker det ser väldigt proportoneligt ut till min kropp, inte alls för stort (som jag var jätterädd för att det skulle se ut!)
har ngr bilder på min sida =)

Lillis
Kvinna ·
Jag står i en liknande sits, jagvar på konsultation igår,hade ställt in mig på ungefär 350cc, men kirurgen tyckte 500cc moderat+!! Jag tränar mycket pass/styrkaoch hon menar att mycket försvinner under muskeln. Hon vet att jag vill ha ganska mycket bröst, men utan för mycket put. Nu har jag ca A, (använder B super-push)Hade med bilder och hon tyckte att om jag skulle "gå ner" så isf till 450cc inte mindre. Stirrar på siffran jag också, och tycker 450cc låter tokmycket!

Anonym användare
När jag skulle göra bröstförstoring ville jag ha nästan hälften av vad alla kirurger rekommenderade. Det slutade med massa komplikationer eftersom de var för stora för mig, och att jag tog ut implantaten fem år senare.
Hade jag fått göra om skulle jag gå på magkänslan. Mitt tips till dig är att ta det som kändes bäst. bry dig inte om siffran utan det som känns fint när du tittar i spegeln.
Lycka till 😀

Majken80
Kvinna ·
Tack för alla råd! Jag tror jag får gå på 250cc ändå. Jag är mer rädd att få för stora bröst än för små. Jag vill bara "ha bröst". :)

Majken80
Kvinna ·
När jag skulle göra bröstförstoring ville jag ha nästan hälften av vad alla kirurger rekommenderade. Det slutade med massa komplikationer eftersom de var för stora för mig, och att jag tog ut implantaten fem år senare.
Hade jag fått göra om skulle jag gå på magkänslan. Mitt tips till dig är att ta det som kändes bäst. bry dig inte om siffran utan det som känns fint när du tittar i spegeln.
Lycka till😀
Tack!! Bra att få höra den sidan också eftersom man mest får höra att folk ångrar att de inte valde större.

Tees
Kvinna ·
Jag har 255 och upplever inte dom som små. :) Hade 70A innan operation. Har en 75B för det mesta på bh:s, 75C om det är lite push i dom. :)
Jag gjorde som du, att kirurgen la i och jag fick säga vad jag kände. Jag tyckte 300 var bra, men hoppade trots allt ner 50 cc och det är jag glad för idag. Gillar storleken på mina bröst! Lätta att både klä upp och klä ner!